loading...
شتاب دانلود | بروزترین مرجع دانلود
SAEID بازدید : 84 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.
 یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید!
 این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

 

bidar مديريت دانلودهای شبانه و انجام عمليات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

SAEID بازدید : 189 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

در حال حاضر شرکت Themeforest یکی از بزرگترین شرکت های طراحی انواع قالب های وب سایت می باشد که حرفه ای ترین کارها را می توانید در مجموعه ی این شرکت مشاهده نمایید که برای طراحی آن ها از جدیدترین تکنیک های وب دیزاین استفاده می شود . برای شما دارندگان وبلاگ و سایت های وردپرسی مجموعه ای عظیم از تم های پولی این شرکت را به صورت رایگان آماده ی دانلود کرده ایم که می توانید به راحتی آن ها را برروی سیستم وردپرس خود نصب و استفاده کنید . وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود .

 

| مجموعه ای عظیم از ۵۶۱ تم محصول شرکت Themeforest ، با حجم ۶٫۵ گیگابایت |

 

Themeforest Mega Wordpress مجموعه تم هاي وردپرس Themeforest Mega Wordpress Collection

SAEID بازدید : 105 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

JetBrains WebStorm 4.0.2 یک ویرایشگر قدرتمند برای ویرایش فایل های تحت وب است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل های javascript/CSS/HTML را به راحتی ویرایش کنید . با استفاده از قابلیت autocompletion برنامه می توانید با کدهای آماده ی نرم افزار ویرایش و ساخت فایل های خود را سریع تر انجام دهید و احتمال بوجود آمدن خطا را کاهش دهید . در پایان نیز میتوانید نتیجه ی کار خود را با مرورگرهای مختلف تماشا کنید و یا اینکه آنها را به طور مستقیم به سرور FTP و یا همان هاست خود منتقل کنید .

 

JetBrains WebStorm 4.0.2 ویرایشگر قدرتمند صفحات وب با JetBrains WebStorm 4.0.2

SAEID بازدید : 105 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

طراحی سایت! یک قول بزرگ برای کاربران دنیای وب است که به نحوی وارد مسائل مدیریتی دنیای وب شده اند. یا شاید کسانی که میخواهند وارد این دنیای بزرگترها شوند. اگر میخواهید شروع کار طراحی وب و طراحی سایت را به نرم افزارهایی آغاز کنید که بتوانید ضمن کسب تجربه ، سایت هایی را نیز راه اندازی کنید ، نرم افزارهایی هستند که بدون نیاز به علم و دانش فنی بالا در زمینه طراحی وب ، این امکان را برایتان فراهم می آورند. این نرم افزارها با ابزارهای آماده کاربر را در مسیر طراحی یک وبسایت استاتیک قرار میدهند.

WebsitePainter نرم افزاری است که به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در زمینه Html و برنامه نویسی تحت وب ، کاربران را قادر به طراحی وبسایت می نماید. با چند کلیک میتوانید صفحات وب را با عناصر مختلف مانند دکمه های وب۲ ، عناصر دورگرد ، جلوه های شناور و زنده و متن و عکس بسازید. این نرم افزار دارای نمونه های آماده بسیاری است که تحت استانداردهای HTML , PHP , ASP کاربر را قادر میسازد به طراحی صفحات وب مختلفی دست بزند. کافی است با به کاربر بردن اشیاء مورد نظر خود به صورت کاملا بصری و بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی و فقط با استفاده از کلیک های موس ، صفحات وب را بسازید. نیازی به نوشتن دستورات css و ایجاد جلوه ها با کدها نیست ، تمام کارها با دستورات موس و کیبرد انجام می شود و شما فقط بایستی دستور دهید! تنظیمات پیچیده نیست. در طراحی نرم افزار WebsitePainter  سعی شده است که تمامی نیازهای پیش بینی شده کاربر گنجانده شود تا طرح نهایی براساس خواسته های وی اماده شود. 

همچنین با استفاده از WebsitePainter میتوانید اسلایدشوهای زیبا با افکت های زنده بسازید. ساخت اسلایدشو از داده های پویا و همچنین گنجاندن دکمه های برای کنترل اسلایدشو توسط کاربر و تمام اینها بدون کدنویسی و دانش فنی و به زبان HTML انجام خواهد شد.

 

websitepainter طراحی صفحات وب بدون دانش فنی با نرم افزار WebsitePainter Pro 2.1.0

SAEID بازدید : 91 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

Cucusoft Net Guard نرم افزار رایگان و کامل برای مدیریت پهنای باند مصرفی شما می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید دانلود و آپلود را کنترل کنید و همچنین نرم افزارهایی که از اینترنتان استفاده میکنند را ملاحظه بفرمایید. به این ترتیب اگر نرم افزاری بدون اجازه شما پهنای باندتان را مصرف می نماید ، میتوانید از آن جلوگیری کنید و همچنین اگر یک فایل مخرب از دید شما پنهان شده و در حال مصرف و رد و بدل اطلاعات از طریق اینترنت می باشد ، برای شما آشکار خواهد شد و میتوانید ابتدا دسترسی آن را ببندید و سپس فکری برای حذف آن کنید.

Cucusoft Net Guard علاوه بر امکانات کنترل پهنای باند ، میتواند آمار مصرف روزانه ، ماهیانه و سالیانه شما را مشخص کند. در همین راستا امکان محدود سازی پهنای باند مصرفی و ایجاد هشدارها در زمان نزدیک شدن به پایان محدودیت پهنای باند نیز وجود دارد. 

 

NetGuard کنترل و مدیریت پهنای باند اینترنت Cucusoft Net Guard 2.0.1.1

SAEID بازدید : 85 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

اگر از آن دسته افرادی هستید که از اکانت های متعددی در شبکه های اجتماعی فیس بوک ، گوگل پلاس و توییتر برخوردار هستید ، حتما برای بررسی و چک کردن آنها با مشکلاتی مواجه خواهید شد. شایع ترین این مشکلات شلوغ شدن مرورگرها و اتلاف زمان زیادی در زمان بررسی آنهاست.

Social Pro نرم افزاری ویژه برای مدیریت کامل اکانت شبکه های اجتماعی فیس بوک ، گوگل پلاس ، توییتر و اکانت جیمیل می باشد. به وسیله این نرم افزار هیچ پیامی و نوشته دوستانتان را از دست نخواهید داد ، میتوانید به راحتی به ارسال و اشتراک گذاری بپردازید و تمامی فرایندهای معمول در شبکه های اجتماعی را انجام دهید. توسط Social Pro درخواست های دوستی ، نوتیفکشن ها ، پیام ها را به راحتی دریافت خواهید کرد و بسیار ساده میتوانید استریم صفحات اجتماعی خودتان را چک کنید ، دیدگاه ارسال کنید ، لایک و +۱ بدهید و… . 

همانطور که ذکر شد Social Pro میتواند علاوه بر مدیریت شبکه های اجتماعی فیس بوک ، توییتر و گوگل پلاس ، توانایی مدیریت اکانت های جیمیل و چت با جی‌تاک را نیز دارد. همچنین باتوجه به اینکه در فیس بوک امکان چت وجود دارد ، در این نرم افزار نیز امکان چت کردن با افراد آنلاین در اکانت فیس بوک شما وجود دارد.

 

social pro  مدیریت اکانت ها در شبکه های اجتماعی Social Pro 2.0.8

SAEID بازدید : 163 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

Xilisoft Online Video Downloader نرم افزاری فوق العاده برای مشاهده و دانلود ویدیو از سایت های معروف به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. توسط این نرم افزار کاربر به راحتی ویدیوهای مورد نظرش را در محیط نرم افزار باز میکند و ضمن اینکه امکان مشاهده مستقیم در آن وجود دارد ، میتواند بسیار سریع ویدیو مورد نظر را دانلود نماید. در هنگام دانلود میتواند کیفیت ویدیو مورد نظر را نیز انتخاب کرد که این کیفیت حتی تا ۷۲۰p و ۱۰۸۰p نیز قابل انتخاب است. این نرم افزار از سایت های YouTube, Metacafe, Dailymotion, Break, Vimeo, Revver, Blip, Vidilife, Stickam, ESPN, blogTV, NicoNico جهت دانلود پشتیبانی میکند. در هنگام دانلود میتوان فرمت فایل را نیز بین دو انتخاب FLV و MP4 گزینش کرد. همچنین لازم به ذکر است امکان دانلود همزمان چندین ویدیو نیز امکان پذیر است. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید.

 

xilisoft online video downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Xilisoft Online Video Downloader 3.3.3.20120810

SAEID بازدید : 82 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

Pidgin یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

PidginIM پیام رسان چندمنظوره Pidgin 2.10.3

SAEID بازدید : 113 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

SAEID بازدید : 111 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

 

video2webcam ارسال ویدیو بدون وب‌کم در چت تصویری Video2Webcam 3.3.3.8

SAEID بازدید : 123 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final

SAEID بازدید : 91 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon مرورگر امن، سریع و قدرتمند Comodo Dragon 20.0 Final

SAEID بازدید : 107 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1

SAEID بازدید : 94 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر وب دنیا با Google Chrome 21.0.1180.60

SAEID بازدید : 100 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 12.01.1532 Final

SAEID بازدید : 110 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

WinSCP ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

winSPC برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758

SAEID بازدید : 120 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

Xlight FTP Server v3.7.2 نام یکی  از نرم افزار های ساخت سرور اف تی پی می باشد . این برنامه به خاطر حجم بسیار پایین خود ( کم تر از ۴ مگابایت ) از شهرت خاصی برخوردار است ؛ٰ اما با این وجود تمامی قابلیت های مورد نیاز یک کاربر را در خود گنجانده است . بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور طراحی شده اند به دلیل حجم بالای خود ،‌ استفاده بسیار زیادی از حافظه و CPU می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد . Xlight FTP Server که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ویندوز های مایکروسافت را داراست با یک رابط گرافیکی ساده اما جذاب در استفاده از قابلیت های قرار داده شده به شما کمک می کند .

 

Xlight FTP Server راه اندازي سرور FTP بر روي سيستم خود با Xlight FTP Server v3.7.2

 

SAEID بازدید : 91 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

 

ConcordFTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی می باشد . همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید. نرم افزار ConcordFTP را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ConcordFTP مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0

SAEID بازدید : 122 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار Orbit Downloader نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست. تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود سریع و رایگان Orbit Downloader 4.1.0.5 Final   قابل حمل

 

SAEID بازدید : 109 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.11 Build 8 Final

 

SAEID بازدید : 101 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 

درباره ما
Profile Pic
انلود , دانلود نرم افزار موبایل , سایت موبایل , ایرانسل , شرکت مخابرات سیار , نقشه تهران برای موبایل , معرفی گوشی موبایل , هک بلوتوث برای موبایل , دانلود ابزار موبایل , گوشی موبایل , نوکیا سری ۶۰ , نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ , نوکیا سری ۸۰ , سری ۹۰ , تم نوکیا , بازی نوکیا , کد مخفی نوکیا , نوکیا , نرم افزار سونی اریکسون , تم سونی اریکسون , زنگ موبایل , آهنگ سازی موبایل , سیمبیان , پالم , پاکت پی سی , موتورلا , بنکیو زیمنس , سامسونگ , اس ام اس , عکس اس ام اس , تبدیل ۳gp , کلیپ صوتی موبایل , کلیپ تصویری موبایل , بازی جاوا موبایل , بازی ngage , محافظ صفحه نمایش , uiq , mobile , nokia , sony ericsson , samsong , imate , palm , pocket pc , motorola , siemens , sms , 3gp , irancel , amr , ringtone , symbian Nseries , n70 , n73 , n80 , n90 , n91 , n93 , n95 , 6620 , 6260 , 6670 , 6630 , 6600 , 3600 , 3620 , 3650 , 3230 , 3660 , 7610 , 7650 , 6680 , 6681 , 6682 , 5500 , E60 , E61 Siemens SX1 , P800 , P910 , P900 , P910I , K700 , S700 , T630 , K750 , T610 , W800 , W810 , W950 , W900 , W850 , W830 , W710 , W700 , W600 , W550 , W300 , RazR , SLVR , V3 , V3i , V3x , V3c , L6 , L7,ماهواره ,استارست ,اسکای ,استرانگ ,ست ,کامپیوتر ,نرم افزار ,بازی ,موبایل ,نوکیا, سونی اریکسون, سامسونگ, گوشی, ماهواره, دانلود, dvb, جدید, نرم, های, افزار, استارست, progdvb, برنامه, کانال, کد, softcam,رسیور, کردن, فرکانس, آموزش, starsat, tps, برای, کانالهای, باز, gbox, sharing, کارت, key,abc.mihanblog, استرانگ, mct, wincsc, جدید, مولتی, skynet, دیش, استار, آفلاین, کدهای, dcw, نصب, ویژن, فرکانس, از, آپگرید, اینترنت, پچ, نوکیا, ۵۵۰, و, در, پلاگین, با, keys, s2emu, ها, ۲, sky, های, spice, mytheatre, هاتبرد, شبکه, card, سافتکم, ای, فلش, prog, for, سایت, star, جدیدترین,۱۹۰, کارت, اموزش, کد, strong, کانال, فایل, کدهای, لودر, ریسیور, download, به, کردن, ست, ویندوز, ۹۵۰۰, ماهوارهای, skygrabber, humax, موبایل, سوپر, ۴۶۲۰, تنظیم, انواع, ۲۰۰۶, cardsharing, skystar2, tv, ورژن, فیلم, فرکانسهای, sr-x5d, 150, هایتک, کانالهای, ماهوارها, نقشه, srt, multivision, fastsatfinder, view, vplug, سامسونگ, اسکای, platinum, 220,سایت دوستیابی blackmoor.ir , قیمت, ایرانی, رسیور, فایندر, کامل, کاون, viaccess, روش, آخرین, قانونی, skystar, rapidshare, نحوه, software, بهترین, بی, plugin, لیزر, sat, code, hotbird, x5, twinhan, مدار, مکس, kaon, کامپیوتر, dvbdream, آهنگ, جدیدترین, کاون, gboxfriend, سافت, وی, ال, فارسی, آنتن, کم, دی, altdvb, and, bin, upgrade, طریقه, افزارهای, تبدیل, سایت, xp, loder, برای, ۹۹۵, ساخت, v, جهت, keygen, بی, ان, رمز, پخش, پلی, dorcel, قفل,http://abc.mihanblog.com elecard, اخبار, رسیورهای, aes, گوشی, پلاگین, استفاده, لیست, ۴۶۲۰ii, تنظیم, startrack, ترفندهای, canal, channel, معرفی, دیش, dreambox, 1.27, دو, metabox, pdf, ریزی, سونی, nokia, کامپیوتر,abc, ویندوز, اپگرید, باکس, softcam.key, turksat, ورد, سونی, polsat, رایگان, &, پروگرام, visionplus, lnb, کارتی, کرک, php, sms, opensky, polsatauto.exe, خرید,۲۰۰, flash, کارتهای, درباره, آپدیت, عکس, open, saftcam, grabber, اریکسون, ۳/۳۳/۸, crack, چگونه, شرح, مدل, فرمت, دیجیتال, ماهوار,۱/۲۵, فرکانسهای, wincsc.cfg, pid, digiturk, استیشن, box, مادر, استارتراک, مجانی, آپگرید, w6, ترکست, کتاب, ۴۶۱۰ii, سوپرمکس, کنترل, کار, مخفی, تلفن, x5d, theme, راه, دوربین, بازی, ی, ۱۱۰۰, pelatinum, دریافت, تکنوست, showtime, انجمن, یاهو, file, چند, studio, افزاری, را, قانونی, data, ریسیور, اطلاعات, d, ملودی, ماهوارهای, ۲/۷, track, سخت, مرکزی, هند, ۳۵۸, emu, اینترنت, نت, ۱, شده, سگا, mr, فایل, forum, plus, تعمیر, ایکس, ۱۸۰۰, new, manna, lazer, شبکه, تخصصی, تعمیرات, تلویزیون, ساختن, server,سایت خبری = ۴news.ir , افلاین, بازیهای, تنظیمات, ای, الکترونیک, سوپرمکس, همراه, اسکای, power, biss, لیست, تراک, seca, گلدن, اریکسون, استانی, edition, full, 4630, dream, world, 1050, آپدیت, install, z1, اندازی, windows, remote, پرگرام, متاباکس, دریم, gboxplugin, fortecstar, افزارهای, beausat, 4800, vision, to, مشکل, آفلاین, فعال, discovery, sonyericson, ترفندهای, الکترونیکی, ۲/۰/۶, statistic, پکیج, ۱۱۵۰, مدیا, سریال, سیستم, یک, بازی, متابکس,۳, dvbviewer, 560, دی, اهنگ, softcams, in, id, srt4610ii, ii, ترفند, خارجی, بازکردن, scaner, how, sr-x50cu,premiumx,p30fire.ir , nagravision, 60, sr, گوشی, turkey, مهدیان, اروپا, hotbird7, 3gp, zee, ایرانی, patch, ایرج, autoroll, driver, سینمای, pc, هیومکس, موبایل, cwshare.cfg, net, ایران,abc, 4610, 2003, 8000, کرک, کارتهای, ۴/۷۹, نوکیا, میکس, موبایلهای, درایور, ۱۲۰, ۱۲۳۶۰, ۵۵۰d, 7.5, star2, 2100, plug, kworld, stbdownload, my, 3620, all, irdeto, تصویری, farsi, max, alt, 2007, list, استرانگ۴۶۲۰, converter, فروش, آموزشی, طریق, ilsat, sport, تعمیرات, وارد, مورد, viwe, ultra, dvbskystar, ارسال, ما, اتصال, hd, مشاهده, theatre, 8, هواره, master, mtv, ثابت, هندی, animal, بدون, آپگریت, premiere, مولتی, بر, مقاله, بوت, ویژنها, داغ, سکای, nova, k3, کنیم, ۶۶۳۰, ۱۳۰, freextv, آخرین, rar, سی, redlight, version, 1.3, پسورد, ۳۶۸۰, موسیقی, control, w3, premium, october, افزارskynet, روز, زبان, lock, pro, موتور, کابل, genuine, دستی, امولاتور, asp.net, آبگریت, ۳۰۰۰, s, sr-x1050, فارسی, مدارات, زنده, ۱/۲, s2emu1.27, کاناهای, va-fox, گردان, پلاس, veiw, 3200, ریموت, سرور, mytheater, 5600, چیست, ci, password, pour, ورزن, ترک, free, مقامی, ۱۹۰d, adobe, ادیت, هما, sr-x190d, 2.2, حل, x, تغییر, spaice, رسیورهای, بازیگران, -, ۲۰۲, تل, satdw, راهنمای, اخرین, pocket, همه, مدلهای, gold, قطعات, هک, راهنمایی, caller, اسپارک, mobile, دیدن, lazer, کنترل, plugins, folder, ferecance, satkiosk, نسخه, xdream, serial, hivion, ارگ, planet, سافتکم, درایو, satupdater, graber, نسب, messenger, sr-x550d, چگونگی, سوپرلیزر, finder, عکس, ۴۱۲۰, ورلد, forums, خبرهای, a, dline, hivision, روزانه, عربی, tech, ht-9500, titanium, share, اکسز, ریموت, داود, مقایسه, korg, سیگنال, v-plug, sky1, yahoo, video, series, همت, divx, تراک, de, استارست۱۵۰, مختلف, gif, ایران, استار۲, ۳۱۰۰, ok, دار, کانل, update, کانالهای, مانیتور, samsung, بلند, decoder, شماره, unlock, اریکسون, ۱/۵, b, key.bin, 4155, ip, canalsat, jsc, sanyosat, مستر, مشکلات, زیرنویس, phoenix, وب, متاباکس,برنا, cyfra, اهنگهای, ۲۰۰۰, satellite, مرتب, nero, viewer, ریزی, مونتاژ, محتوا, شرینگ, channels, fortec, dvd, 5, vb, اصلی, black, ht, شیرینگ, setup, مجانی, ۷۵۰, گراف, keyloader, t, fsk, loader, 007c00, ابگرید, rom110.bin, سویس, hi-tech, عکسهای,۶۵۰ci, stream, کتابهای, تصویر, کلیپ,برنا, ویژیون, دستی, vbulletin, repair, مدیریت, nokia6280, 900, اپگرید, ترانه, وی, کیبورد, cinema, technisat, مشخصات,۱۵۰d, سرعت, فورتک, رمزهای, mpeg2, may, setting, zip, تله, privatespice, یغمایی, ace, همیشگی, wintv, فایندر, number, 3.33, شدن, s2emu1.26, slipknot, irandvb, scanner, skynet.sys.repair, کامپیوتری, دستگاه, dowload, 3.33.5, 888, ویستا, پریمیر, rai, هاست, سری, art, کامپیوت, جاوا , اسکریپت , سی ام اس, سیستم وبلاگدهی, دانلودستان,فایرفاکس۳, اپرا, عکس, عکس مذهبی , تم مذهبی, بازی آنلاین, چت روم فارسی, چت , چت کردن , دوستیابی, سایت دوستیابی, بنر ,تبادل بنر,آنلاین, دانلود رایگان, افزایش آمار سایت,آمار ۱۰۰۰۰به بالا, سیستم قدرتمند, بالا بردن آمار,شارژ رایگان ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • داروهای گیاهی چاق کننده و عضله ساز
  • فروشگاه بزرگ اينترنتي تك مارك كالا
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • مهره مار هندی شاه کبری
  • تبادل لینک . افزایش بازدید
  • کتابخانه دیجیتالی تخصصی کامپیوتر
  • سایت تخصصی تناسب اندام
  • سی دی های اذری
  • شادی فان | بهترین ها و جدید ترین ها
  • فروشگاه اینترنتی پارس کالا
  • خرید ساکس
  • تبادل لینک سه طرفه | نیاز تو
  • طراحی سایت
  • خرید vpn
  • فروشگاه
  • دانلود کشتی کج
  • درج آگهی رایگان
  • وبلاگ شارژ ایرانسل
  • خرید سایت
  • تبادل لینک
  • انجمن دانشجویان برق ایران
  • تبادل لینک
  • تبادل 12
  • تبلیغات اینترنتی
  • خرید vpn
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید وی پی ان
  • خرید ساعت مچی دخترانه
  • .:: ياس دانلود ::.
  • ياس دانلود
  • فروشگاه سنگهای معدني زينتي
  • خرید ساکس
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • بانک اطلاعات برترین کرج
  • بازی استراتژیک
  • فروشگاه هم وطن
  • پايگاه تخصصي يك وب
  • سایت تفریحی سرگرمی فانکت
  • ღعكـســــــدونيღ
  • افزایش بازدیدکننده برای وبلاگ
  • افزایش بازدید 100000000
  • ابزاروب پارسی
  • .::. كشتي كج .::.
  • رنک فوری-سیستم افزایش بازدید رایگان
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبلیغات کلیکی
  • خرید ساعت مردانه
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 21,176
  • بازدید کلی : 126,967
  • کدهای اختصاصی