loading...
شتاب دانلود | بروزترین مرجع دانلود
SAEID بازدید : 96 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Black Metal Backgrounds Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

Black Metal Backgrounds Vector مجموعه 5 وکتور زیبا با عنوان Black Metal Backgrounds Vector

SAEID بازدید : 84 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Smooth Abstract Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

Smooth Abstract Vector مجموعه 5 وکتور فوق العاده زیبا با عنوان Smooth Abstract Vector

SAEID بازدید : 93 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه وکتور های جدید از صبحانه را امروز از سایت دانلودها ، آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.این وکتور که با فرمت AI بوده را می توانید به همراه یک پیش نمایش TIFF از دانلودها دریافت نمایید.

 

Various Coffee Labels Vector وكتور هاي جديد و زيبا از قهوه

SAEID بازدید : 81 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Glowing Abstract Backgrounds Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

Glowing Abstract Backgrounds Vector مجموعه 5 وکتور فوق العاده زیبا با عنوان Glowing Abstract Backgrounds

SAEID بازدید : 117 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Natural Blurs Backgrounds Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

Natural Blurs Backgrounds Vector دانلود مجموعه 5 وکتور با عنوان Natural Blurs Backgrounds Vector

SAEID بازدید : 112 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

براش بسیار زیبا و کاربردی با عنوان Stage Lighting Brushes مخصوص فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودها قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی تان استفاده نمایید. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Stage Lighting Brushe براش بسیار زیبا با عنوان Stage Lighting Brushes برای فتوشاپ

SAEID بازدید : 90 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه وکتور های جدید با موضوع ورزش پارکور را امروز از سایت دانلودها ، آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.این وکتور که با فرمت AI بوده را می توانید به همراه یک پیش نمایش TIFF از دانلودها دریافت نمایید.

 

Parkour vectores وكتور هاي جديد و زيبا از ورزش پاركور

SAEID بازدید : 80 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

PhotoInstrument روتوش و بازسازی حرفه ای تصاویر با PhotoInstrument 5.6 Build 563

SAEID بازدید : 110 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

تابحال نرم افزارهای زیادی را برای روتوش تصاویر دانلود کرده اید ، ولی به نتیجه ای نرسیده اید؟ نرم افزارها دارای ابزار کافی برای این کار نبوده اند؟ اگر پاسخ شما به سوالات ذکر شده مثبت است و نیاز به نرم افزار قدرتمند و با تمامی ابزارهای مورد نیاز برای روتوش و تغییرات مثبت در عکس ها دارید ، این مطلب را در دانلودها دنبال کنید.

نرم افزار قدرتمند AKVIS MultiBrush ویژه کاربران معمولی و عکسان برای روتوش  و بهینه سازی عکس ها و تصاویر می باشد. توسط این نرم افزار حرفه ای ولی آسان در کاربرد میتوانید به راحتی هرچه تمام تر عکس های خود را روتوش کنید. یعنی اجسام ناخواسته را از روی عکس ها بردارید و یا چهره های درون عکس را آرایش کنید و جوش ها ، لک ها ، ماه گرفتگی ها ، خراش ها و هرچه یک عکس را بد نمایش میدهد را از بین ببرید. Chameleon Brush یک ابزار در این نرم افزار است که بسیاری از مشکلات پوستی برروی چهره های داخل عکس را بدون خراب شدن و نمایان شدن تغییرات ، در عکس شما انجام میدهد. حذف مهر از روی عکس ها نیز توسط ابزارهای موجود در این نرم افزار انجام خواهد شد. قرار دادن افکت روی عکس ها نیز از قابلیت های نرم افزار و میتوانید افکت های روغنی ، مداد رنگی ، گچی و… روی عکس هایتان قرار دهید. 

توانایی های این نرم افزار به روتوش و زیباسازی عکس ها ختم نمی شود و امکاناتی نظیر تبدیل نقاشی به عکس و برعکس و همچنین بهبود و رنگی کردن عکس های قدیمی نیز در توانایی های این نرم افزار گنجانده شده است. نرم افزار دارای توانایی بررسی لایه های عکس هست و میتواند عکس های تار شده و یا گرد و غبار گرفته را تعمیر و بهبود بخشد. 

 

 

AKVIS MultiBrush روتوش قدرتمند و نقاشی حرفه ای با AKVIS MultiBrush 6.0.1412.8825

SAEID بازدید : 91 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

Funny Photo Maker نرم افزاری قدرتمند ولی رایگان برای قرار دادن افکت و قاب های زیبا برای عکس ها می باشد. این نرم افزار رایگان ولی فوق العاده محصول شرکت ANVSOFT می باشد و دارای ابزارهای بسیار کاربردی جهت ویرایش عکس می باشد. این نرم افزار دارای بیش از ۱۵۰ نوع افکت و قاب برای عکس ها می باشد که میتواند عکس های شما را بسیار ساده جالب و دیدنی و تاثیر گذار تر نماید. این نرم افزار فوق العاده دارای دو مرحله می باشد. ابتدا عکس را توسط نرم افزار باز میکنید و سپس قاب و فریم و افکت مورد علاقه خودتان را و در مرحله بعدی تنها به ذخیره کردن عکس خودتان اقدام میکنید. نیازی به دانش فنی و یا فتوشاپ کار بودن نیست و بسیار ساده تمامی مراحل انجام خواهد شد. این نرم افزار دارای ۳ مدل می باشد : فریم برعکس عکس ، افکت برای عکس و تغییر چهره که مدل سوم جهت قرار دادن چهره خودتان بر روی عکس های دیگر می باشد.

 

funny photo maker افکت گذاشتن روی عکس ها با Funny Photo Maker 1.17

SAEID بازدید : 98 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

حتما دیده اید عکس هایی را که پشت صحنه یا بکگراند آنها کاملا سبز است و عکاسان و یا گرافیست ها برای آن عکس بکگراندهای زیبایی قرار میدهد گویی که آن عکس از ابتدا به همان صورت گرفته شده بود. عکس های پشت سبز این قابلیت را دارند که توسط نرم افزارهای ویژه به راحتی بکگراند دلخواه شما را بپذیرند.

FXhome PhotoKey Pro نرم افزاری ویژه برای حذف بکگراند سبز رنگ عکس ها و سپس ویرایش و افکت گذاری روی آنها و قرار دادن بکگراند دلخواه برای عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار بکگراند سبز رنگ پشت عکس حذف شده و سپس میتوان به راحتی بکگراند مورد نظر را برای آن قرار داد. نرم افزار در سرعت عمل بسیار عالی و در کاربرد بسیار آسان است و در کنار این دو شاخصه از کیفیت بسیار بالایی نیز سود می برد. این نرم افزار بعد از حذف بکگراند سبز رنگ ، میتواند بکگراند مورد نظر شما را برای عکس مربوطه قرار دهد یا اینکه از میان ۵۰ بکگراند پیش فرض یکی را انتخاب کنید. سپس نوبت به تنظیم عکس با بکگراند مورد نظر است که این نرم افزار میتواند سایه و عمق عکس شما را با بکگراند انتخاب شده وفق دهد. همچنین نرم افزار دارای فیلترهای فتوشاپ مانند یا همان افکت های زیادی است که میتواند ضمن حرفه ای تر کردن عکس شما به کیفیت آن بیافزاید. این نرم افزار برای حذف بکگراند سبز رنگ عکس ها به هیچ دانش فنی نیاز ندارد و این مرحله کاملا اتوماتیک انجام خواهد شد. در نهایت امکان اضافه کردن متن و لوگو به عکس پایانی نیز امکان پذیر می باشد.

photokey pro حذف بکگراند سبز رنگ عکس ها PhotoKey Pro 5.1.0008

 

SAEID بازدید : 67 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

PhotoEQ نرم افزاری قدرتمند و پیشرفته برای بهینه سازی ، ویرایش و تنظیم رنگ عکس ها به صورت اتوماتیک می باشد. این نرم افزار ابزارهایی را بهبود کیفیت ، اصلاح رنگ و ویرایش عکس ها در اختیارتان قرار خواهد داد. این نرم افزار در زمینه تنظیم رنگ مشکلات مربوط به کنتراست و سفیدی عکس را به طور اتوماتیک حل خواهد کرد. در کنار این قابلیت ، توانایی رفع نویزهای عکس و رفع قرمزی چشم ها در عکس های چهره نیز در زمره توانایی های این نرم افزار قرار میگیرد. این نرم افزار میتواند تنظیمات و فرایندهایی که انجام داده اید را ذخیره کند و آنها را به عنوان پروفایل شما برروی دیگر عکس هایی که بعدا قصد ویرایش آنها را دارید نیز اعمال کند. همچنین فرایندها میتوانند همزمان روی چندین عکس اعمال شوند. ابزار دیگر نرم افزار جهت ویرایش عکس هاست که شامل تغییر سایز ، بریدن عکس ، چرخش و تنظیم وضوح عکس می باشد. این نرم افزار با JPEG ,JPEG2000, TIFF, PSD, PNG, BMP,PGM, PPM, JPEG XR  سازگاری دارد و از فرمت های معروف raw نیز پشتیبانی میکند.

 

photoeq بهینه سازی و تنظیم رنگ عکس ها PhotoEQ 1.1.6.0

SAEID بازدید : 87 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

BlazePhoto نرم افزاری کامل برای ویرایش ، مدیریت و به اشتراک گذاری عکس ها می باشد. این نرم افزار کامل در زمینه عکس با در اختیار گذاشتن قابلیت ویرایش نظیر تنظیم رنگ ، تنظیم کنتراست ، بهبود رنگ ها و حذف قرمزی چشم و از این دست ابزارها جهت ویرایش عکس در کنار قابلیت هایی مانند رایت عکس ها روی انواع لوح های فشرده و همچنین ساخت اسلایدشوهای زیبا میتوانید یک گزینه بسیار عالی باشد. همچنین این نرم افزار توانایی دسته بندی و آرشیو کردن عکس ها با نام و تگ را نیز دارا می باشد که این باعث می شود به راحتی بتوانید عکس ها را مدیریت و دسته بندی نمایید. همانطور که گفته شد نرم افزار دارای قابلیت های خوب در زمینه ویرایش است و ضمن امکانات فوق الذکر میتواند نسبت به تغییر رزولوشن ، حجم و بریدن عکس ها اقدام کند و روی آنها افکت های زیبا و قاب قرار دهد. همچنین میتواند آلبوم های تحت وب بسازد تا در وبسایت ها منتشر شود. برای قابلیت های جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

 

BlazePhoto ویرایش و مدیریت عکس ها BlazePhoto 2.0.1.1

SAEID بازدید : 95 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار Nitro PDF Reader تنها نرم افزار رایگانی است که ضمن نمایش فایل های PDF میتوان فرایند ساخت و تبدیل این فایل ها را نیز انجام دهد. این نرم افراز قدرتمند میتواند به سرعت هرچه تمام تر فایل های pdf را نمایش دهد و همچنین توانایی نمایش فایل های پی دی اف در مرورگرهای اینترنتی و درون اینباکس ایمیل را نیز دارا می باشد. دیگر قابلیت این نرم افزار در رابطه با نمایش فایل های پی دی اف ، امکان highlight کردن قسمتی از متن و همچنین گذاشتن کامنت برای کلمات می باشد.

توانایی اصلی دیگر نرم افزار Nitro PDF Reader  امکان ساخت و تبدیل فایل های پی دی اف است. این نرم افزار میتواند بیش از ۳۰۰ فایل مختلف را به فرمت pdf تبدیل کند. مسلما فایل های آفیس از جمله این ۳۰۰ فایل هستند. به طور کل این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی هر فایل قابل پرینتی را میتواند به فرمت pdf تبدیل کند. در کنار این تبدیل فرمت ، توانایی تبدیل فایل pdf به متن نیز در زمره توانایی های این نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار توانایی استخراج عکس ها از درون فایل های pdf است که این قابلیت به جدا سازی آسان عکس از درون فایل های pdf بسیار کمک می کند. 

 

nitro pdf reader نمایش و ساخت فایل های PDF با Nitro PDF Reader 2.5.0.36

SAEID بازدید : 82 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه نرم افزارهای مهندسی Autocad هم اکنون توسط مهندسین استفاده می شود و در رابطه با ترسیم نقشه های مهندسی می باشد. فایل های تولید شده توسط این نرم افزار معمولا حجیم بوده و همچنین برای نمایش نیازمند نصب نرم افزارهای سنگین autocad می باشد. در کنار این مسئله باتوجه به اینکه امکان ویرایش ساده این فایل ها توسط نرم افزار autocad وجود دارد ، از نظر حفظ کپی رایت مشکلاتی وجود دارد.

Acme CAD Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت های DWG  وDXF و DWF به فرمت های دیگر نظیر PDF, WMF, JPEG, TIFF, EPS, SVG, CGM می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به تنها مشاهده نقشه ها دارند ، دیگر نیازی نیست نرم افزارهای اتوکد را نصب داشته باشند و یا اینکه فایل اصلی نقشه را در اختیار داشته باشند. در کنار این تبدیل فرمت ها ، تبدیل درون خانوادگی نرم افزار Autocad یعنی تبدیل DWF to DWG نیز امکان پذیر است. این نرم افزار در هنگام تبدیل ظاهر فونت ها و رنگ ها را کاملا حفظ میکند و از نظر ظاهری کاملا مشابه با فایل اصلی تبدیل ها انجام خواهد شد.

یکی از مشکلات هنگام تبدیل فرمت نقشه های اتوکد به فرمت های نام برده شده ، تعیین ناحیه هایی است که نقشه درون فایل اتوکد قرار دارد. این نرم افزار میتواند به شما این امکان را دهد که مانند فرایند پرینت در نرم افزار اتوکد ، پنجره مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند به عنوان یک نرم افزار نمایش فایل های DWG نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

cad converter تبدیل فرمت های نقشه های مهندسی Acme CAD Converter 2012 v8.2.8

SAEID بازدید : 88 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (1)

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند. 

این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

 

infix pdf editor ویرایش حرفه ای فایل های پی دی اف Infix PDF Editor Pro v5.20

SAEID بازدید : 103 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

Aostsoft All Document Converter Pro نرم افزاری حرفه ای برای تبدیل فایل های اسناد به یکدیگر می باشد. این نرم افزار میتواند با تبدیل همزمان فایل های Word, PowerPoint, Excel , PDF , Text, HTML و عکس ها یک نرم افزار کامل در زمینه تبدیل اسناد به یکدیگر باشد. این نرم افزار نسخه های مختلف فایل های word , excel و powerpoint پشتیبانی میکند و نسخه های سال ۹۷ و ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ نرم افزار آفیس توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه تبدیل فایل های عکس به فایل های افیس ، این نرم افزار باتوجه به داشتن OCR برای زبان انگلیسی ، میتواند عکس هایی که دارای متن هستند را به فایل قابل ویرایش آفیس یا متنی TXT تبدیل کند.

همچنین در تبدیل فایل های PDF به به آفیس نیز این قضیه پابرجاست و OCR برای زبان انگلیسی درنظر گرفته شده است و در کنار آن میتوان تنظیم کرد فقط صفحه ای خاص تبدیل شود. در زمینه تبدیل Powerpoint نرم افزار میتواند هر اسلاید را جداگانه به عکس یا فایل pdf تبدیل کند. برای تبدیل عکس ها به فایل pdf ، امکان تغییرسایز عکس ها برای اندازه شدن به عنوان یک فایل pdf در نظر گرفته شده است.  قابلیت های جزئی تر این نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید.

 

all document converter تبدیل تمام فایل های اسناد به یکدیگر Aostsoft All Document Converter Pro 3.8.4

SAEID بازدید : 79 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

Ashampoo Photo Converter نرم افزار معتبر دیگری از شرکت محبوب ashampoo است که ویژه تبدیل فرمت ، تغییر سایز و قرار دادن واترمارک روی عکس و همزمان ده ها عکس می باشد. توسط این نرم افزار حرفه ای میتوانید همزمان تمامی فرایندها را روی تعداد نامحدودی عکس تا آنجا که حافظه سیستم‌تان اجازه میدهید انجام دهید. تغییر رزولوشن و سایز ، تغییر فرمت و قرار دادن واترمارک از فرایندهای اصلی نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار در کنار توانایی های ذکر شده ، قابلیت بهینه سازی و قرار دادن افکت را نیز دارد. این نرم ازار میتواند به طور اتوماتیک رنگ و کنتراست تصاویر را تنظیم کند و تصاویر را شفاف تر سازد. همچنین میتواند در هنگام تبدیل روی عکس ها میتواند افکت های سیاه و سفید کردن عکس ، روغنی کردن ، تبدیل به نقاشی ، قرار دادن سایه و ده ها افکت دیگر را روی عکس قرار دهد. قابلیت های کوچک دیگری نظیر چرخش و Mirror و Flip را روی تصاویر اعمال کند. این نرم افزار از فرمت های APCDOC, BMP, GIF, JNG, JPG, JP2, JXR, MNG, PCX, PDF, PIX, PNG, PPP, RAS, SGI, TGA, TIF, PNM, PBM, PPM, PGM پشتیبانی میکند. 

ashampoo photo converter تبدیل فرمت و تغییر سایز عکس ها Ashampoo Photo Converter 2.0.0

SAEID بازدید : 89 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

Photo Collage Max 2.1.3.8نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

 

photo قرار دادن قاب بر روي تصاوير با Photo Collage Max 2.1.3.8

SAEID بازدید : 100 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (1)

UltraSlideshow Lite نرم افزار رایگان برای ساخت اسلایدشوهای فلش می باشد که به وسیله آن میتوان با عکس و موسیقی اسلایدشوهای فلش زیبا ساخت. شرکت ANVSOFT سازنده این نرم افزار رایگان است که البته همین نرم افزار توسط شرکت نامبرده در نسخه های تجاری نیز منتشر می شود که دارای قابلیت های بیشتری است. دانلودها برای رهایی کاربران از مسائل کرکینگ ، سعی دارد نسخه های رایگان نرم افزارهای معتبر را برای دانلود قرار دهد. UltraSlideshow Lite در عین اینکه رایگان است میتواند نیازهای کاربر را برای ساخت اسلایدشوهای فلش با فرمت swf و قرار دادن آنها در وبسایت ها را رفع کند. 

با فرمت jpeg و wav به راحتی میتوان با مخلوطی از متن ها و آدرس های اینترنتی و همچنین قالب های آماده که درون نرم افزار UltraSlideshow Lite وجود دارد ، میتوان گالری های عکس فلش و اسلایدشوهای زیبا طراحی کرد. 

Ultraslideshow Lite ساخت اسلایدشو فلش با UltraSlideshow Lite 1.03

SAEID بازدید : 80 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

اگر از جمله کاربران خوب دانلودها هستید که میخواهید گالری عکس با فرمت فلش یا ویدیوی بسازید باید مطلع باشید که با نرم افزارهای حرفه ای این کار امکان پذیر است ، ولی مطمئنا همانند نرم افزار فتوشاپ که خیلی ها از کار با آن عاجز هستند ، هرکسی توانایی ساخت گالری های عکس زیبا را ندارد ضمن اینکه طراحی افکت و قالب های آماده نیز وقت گیر و طاقت فرسا می باشد.

ThunderSoft Flash Gallery Creator نرم افزار ساده و با امکانات است که با استفاده از آن میتوانید به راحتی گالری های عکس به صورت اسلایدشو بسازید و آنها را با فرمت فلش ذخیره و کد قرار دادن آن در صفحه وبسایت را نیز دریافت کنید یا اینکه آن را با فرمت ویدیو ذخیره نمایید. اسلایدشو ساختن در این نرم افزار بسیار ساده است ، کافی است تصاویرتان را انتخاب کنید و سپس اگر میخواهید هنگام نمایش اسلایدشو موزیکی پخش شود ، موزیک را نیز اضافه کنید و سپس به سادگی بیش از ۷۰ قالب آماده در اختیارتان است تا با آن اسلایدشو خودتان را بسازید. این نرم افزار همچنین میتوانید اسلایدشو مخصوص اسکرین سیور با همان محافظ صفحه نمایش را به صورت فایل های exe نیز بسازد.

 

Flash creator ساخت اسلایدشوهای فلش ThunderSoft Flash Gallery Creator 1.0.6

SAEID بازدید : 97 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

ساخت اسلایدشو از عکس ها و فیلم ها یکی از علایق همه کاربران است که میتواند برای مصارف مختلف نظیر فیلم های عروسی و تولد یا مرور خاطرات با یک فیلم اسلایدشو باشد. حسی که مشاهده یک اسلایدشو با موزیک و افکت های بصری زیبا ایجاد میکند ، مسلما با مشاهده خشک و خالی عکس و فیلم منتقل نمی شود. 

Photodex ProShow Gold حرفه ای ترین نرم افزار ممکن برای ساخت اسلایدشو به همراه عکس و فیلم های انتخابی شما می باشد. این نرم افزار هرآنچه یک برای ساخت یک اسلایدشو و درواقع کلیپ نیاز دارید را در اختیارتان قرار میدهد. مسلما یکی از اولین نیازها برای ساخت اسلایدشو ، افکت های بصری زیبا و متنوع است. افکت برای ویدیو و برای عکس ها که هنگام تغییر عکس صحنه ای دیدنی را رقم میزنند. این نرم افزار دارای بیش ۵۵۰ عدد افکت برای عکس ها و ویدیوها می باشد. امکان ویرایش عکس و ویدیو در همان لحظه ساخت اسلایدشو نیز یکی دیگر از امکانات بی نظیر نرم افزار محسوب می شود. میتوانید در همان لحظه عکس ها را ویرایش کنید و همچنین قرمزی چشم چهره ها را از بین ببرید و در مورد ویدیوها نیز میتوان قسمت های زائد را برید و دیگر قابلیت های ریز دیگر در زمینه ویرایش فیلم و عکس.  اضافه کردن متن و موزیک به اسلایدشو نیز مسلما از قابلیت های Photodex ProShow Gold محسوب می شود. میتوان برای هراسلاید یک متن اختصاصی قرار داد و زمان نمایش آن را تنظیم کرد و میتوان برای صحنه های مختلف موزیک های دلخواه انتخاب کرد و زمان موزیک را نیز تنظیم نمود. 

بعد ساخت اسلایدشو میتوان آن را با فرمت ویدیو ذخیره کرد و یا اینکه روی دی وی دی به صورت ویدیو رایت نمود و در هنگام رایت برای دی وی دی مربوطه منو زیبا ساخت. اسلایدشو ساخته شده میتواند با کیفیت HD و ۱۰۸۰p ذخیره شود. برای امکانات جزئی تر شما را دعوت به مطالعه قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب می نماییم.

 

PhotodexProShowGold حرفه ای ترین انتخاب برای ساخت اسلایدشو ProShow Gold 5.0.3280

SAEID بازدید : 80 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

Collage Maker نرم افزاری بسیار کارآمد برای ساخت تصاویر کولاژ می باشد. عکس های کولاژ در واقع به عکس های گفته می شوند که زیبا سازی شده اند و درآنها ویرایش های نظیر قرار دادن افکت و قاب صورت گرفته است. محیط کاربری این نرم افزار عالی طراحی شده است و به راحتی میتوانید نسبت به زیبا کردن عکس ها اقدام کنید و سپس آنها را پرینت کنید یا ذخیره نمایید.

این نرم افزار از نظر افکت و قالب های آماده بسیار غنی است و همچنین برای قالب ها دارای دسته بندی موضوع می باشد تا راحت تر نسبت به انتخاب قالب اقدام کنید. این نرم افزار دارای بیش از ۳۰۰ قالب است که در کنار افکت ها و ماسک های زیبا میتواند به هرچه زیباتر کردن تصاویر کولاز شما کمک کند. نرم افزار از فرمت های JPG, BMP, TIFF, GIF, WMF, PSP, PSD جهت باز کردن و ذخیره کردن پشتیبانی میکند. نرم افزار علاوه بر قابلیت های زیباسازی برای ویرایش عکس نیز قابلیت های دارد. توسط نرم افزار میتوانید حجم و سایز عکس را تغییر دهید و قسمت های زائد را برش دهید. همچنین میتوانید عکس را چرخش دهید و یا اینکه رنگ آن را سیاه و سفید نمایید و در کنار این امکان میتوانید افکت های گرافیکی دیگر نیز به عکس اضافه کنید. همچنین امکان اضافه کردن متن به عکس نیز وجود دارد.

 

collage maker زیباسازی عکس ها با Collage Maker 3.7

درباره ما
Profile Pic
انلود , دانلود نرم افزار موبایل , سایت موبایل , ایرانسل , شرکت مخابرات سیار , نقشه تهران برای موبایل , معرفی گوشی موبایل , هک بلوتوث برای موبایل , دانلود ابزار موبایل , گوشی موبایل , نوکیا سری ۶۰ , نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ , نوکیا سری ۸۰ , سری ۹۰ , تم نوکیا , بازی نوکیا , کد مخفی نوکیا , نوکیا , نرم افزار سونی اریکسون , تم سونی اریکسون , زنگ موبایل , آهنگ سازی موبایل , سیمبیان , پالم , پاکت پی سی , موتورلا , بنکیو زیمنس , سامسونگ , اس ام اس , عکس اس ام اس , تبدیل ۳gp , کلیپ صوتی موبایل , کلیپ تصویری موبایل , بازی جاوا موبایل , بازی ngage , محافظ صفحه نمایش , uiq , mobile , nokia , sony ericsson , samsong , imate , palm , pocket pc , motorola , siemens , sms , 3gp , irancel , amr , ringtone , symbian Nseries , n70 , n73 , n80 , n90 , n91 , n93 , n95 , 6620 , 6260 , 6670 , 6630 , 6600 , 3600 , 3620 , 3650 , 3230 , 3660 , 7610 , 7650 , 6680 , 6681 , 6682 , 5500 , E60 , E61 Siemens SX1 , P800 , P910 , P900 , P910I , K700 , S700 , T630 , K750 , T610 , W800 , W810 , W950 , W900 , W850 , W830 , W710 , W700 , W600 , W550 , W300 , RazR , SLVR , V3 , V3i , V3x , V3c , L6 , L7,ماهواره ,استارست ,اسکای ,استرانگ ,ست ,کامپیوتر ,نرم افزار ,بازی ,موبایل ,نوکیا, سونی اریکسون, سامسونگ, گوشی, ماهواره, دانلود, dvb, جدید, نرم, های, افزار, استارست, progdvb, برنامه, کانال, کد, softcam,رسیور, کردن, فرکانس, آموزش, starsat, tps, برای, کانالهای, باز, gbox, sharing, کارت, key,abc.mihanblog, استرانگ, mct, wincsc, جدید, مولتی, skynet, دیش, استار, آفلاین, کدهای, dcw, نصب, ویژن, فرکانس, از, آپگرید, اینترنت, پچ, نوکیا, ۵۵۰, و, در, پلاگین, با, keys, s2emu, ها, ۲, sky, های, spice, mytheatre, هاتبرد, شبکه, card, سافتکم, ای, فلش, prog, for, سایت, star, جدیدترین,۱۹۰, کارت, اموزش, کد, strong, کانال, فایل, کدهای, لودر, ریسیور, download, به, کردن, ست, ویندوز, ۹۵۰۰, ماهوارهای, skygrabber, humax, موبایل, سوپر, ۴۶۲۰, تنظیم, انواع, ۲۰۰۶, cardsharing, skystar2, tv, ورژن, فیلم, فرکانسهای, sr-x5d, 150, هایتک, کانالهای, ماهوارها, نقشه, srt, multivision, fastsatfinder, view, vplug, سامسونگ, اسکای, platinum, 220,سایت دوستیابی blackmoor.ir , قیمت, ایرانی, رسیور, فایندر, کامل, کاون, viaccess, روش, آخرین, قانونی, skystar, rapidshare, نحوه, software, بهترین, بی, plugin, لیزر, sat, code, hotbird, x5, twinhan, مدار, مکس, kaon, کامپیوتر, dvbdream, آهنگ, جدیدترین, کاون, gboxfriend, سافت, وی, ال, فارسی, آنتن, کم, دی, altdvb, and, bin, upgrade, طریقه, افزارهای, تبدیل, سایت, xp, loder, برای, ۹۹۵, ساخت, v, جهت, keygen, بی, ان, رمز, پخش, پلی, dorcel, قفل,http://abc.mihanblog.com elecard, اخبار, رسیورهای, aes, گوشی, پلاگین, استفاده, لیست, ۴۶۲۰ii, تنظیم, startrack, ترفندهای, canal, channel, معرفی, دیش, dreambox, 1.27, دو, metabox, pdf, ریزی, سونی, nokia, کامپیوتر,abc, ویندوز, اپگرید, باکس, softcam.key, turksat, ورد, سونی, polsat, رایگان, &, پروگرام, visionplus, lnb, کارتی, کرک, php, sms, opensky, polsatauto.exe, خرید,۲۰۰, flash, کارتهای, درباره, آپدیت, عکس, open, saftcam, grabber, اریکسون, ۳/۳۳/۸, crack, چگونه, شرح, مدل, فرمت, دیجیتال, ماهوار,۱/۲۵, فرکانسهای, wincsc.cfg, pid, digiturk, استیشن, box, مادر, استارتراک, مجانی, آپگرید, w6, ترکست, کتاب, ۴۶۱۰ii, سوپرمکس, کنترل, کار, مخفی, تلفن, x5d, theme, راه, دوربین, بازی, ی, ۱۱۰۰, pelatinum, دریافت, تکنوست, showtime, انجمن, یاهو, file, چند, studio, افزاری, را, قانونی, data, ریسیور, اطلاعات, d, ملودی, ماهوارهای, ۲/۷, track, سخت, مرکزی, هند, ۳۵۸, emu, اینترنت, نت, ۱, شده, سگا, mr, فایل, forum, plus, تعمیر, ایکس, ۱۸۰۰, new, manna, lazer, شبکه, تخصصی, تعمیرات, تلویزیون, ساختن, server,سایت خبری = ۴news.ir , افلاین, بازیهای, تنظیمات, ای, الکترونیک, سوپرمکس, همراه, اسکای, power, biss, لیست, تراک, seca, گلدن, اریکسون, استانی, edition, full, 4630, dream, world, 1050, آپدیت, install, z1, اندازی, windows, remote, پرگرام, متاباکس, دریم, gboxplugin, fortecstar, افزارهای, beausat, 4800, vision, to, مشکل, آفلاین, فعال, discovery, sonyericson, ترفندهای, الکترونیکی, ۲/۰/۶, statistic, پکیج, ۱۱۵۰, مدیا, سریال, سیستم, یک, بازی, متابکس,۳, dvbviewer, 560, دی, اهنگ, softcams, in, id, srt4610ii, ii, ترفند, خارجی, بازکردن, scaner, how, sr-x50cu,premiumx,p30fire.ir , nagravision, 60, sr, گوشی, turkey, مهدیان, اروپا, hotbird7, 3gp, zee, ایرانی, patch, ایرج, autoroll, driver, سینمای, pc, هیومکس, موبایل, cwshare.cfg, net, ایران,abc, 4610, 2003, 8000, کرک, کارتهای, ۴/۷۹, نوکیا, میکس, موبایلهای, درایور, ۱۲۰, ۱۲۳۶۰, ۵۵۰d, 7.5, star2, 2100, plug, kworld, stbdownload, my, 3620, all, irdeto, تصویری, farsi, max, alt, 2007, list, استرانگ۴۶۲۰, converter, فروش, آموزشی, طریق, ilsat, sport, تعمیرات, وارد, مورد, viwe, ultra, dvbskystar, ارسال, ما, اتصال, hd, مشاهده, theatre, 8, هواره, master, mtv, ثابت, هندی, animal, بدون, آپگریت, premiere, مولتی, بر, مقاله, بوت, ویژنها, داغ, سکای, nova, k3, کنیم, ۶۶۳۰, ۱۳۰, freextv, آخرین, rar, سی, redlight, version, 1.3, پسورد, ۳۶۸۰, موسیقی, control, w3, premium, october, افزارskynet, روز, زبان, lock, pro, موتور, کابل, genuine, دستی, امولاتور, asp.net, آبگریت, ۳۰۰۰, s, sr-x1050, فارسی, مدارات, زنده, ۱/۲, s2emu1.27, کاناهای, va-fox, گردان, پلاس, veiw, 3200, ریموت, سرور, mytheater, 5600, چیست, ci, password, pour, ورزن, ترک, free, مقامی, ۱۹۰d, adobe, ادیت, هما, sr-x190d, 2.2, حل, x, تغییر, spaice, رسیورهای, بازیگران, -, ۲۰۲, تل, satdw, راهنمای, اخرین, pocket, همه, مدلهای, gold, قطعات, هک, راهنمایی, caller, اسپارک, mobile, دیدن, lazer, کنترل, plugins, folder, ferecance, satkiosk, نسخه, xdream, serial, hivion, ارگ, planet, سافتکم, درایو, satupdater, graber, نسب, messenger, sr-x550d, چگونگی, سوپرلیزر, finder, عکس, ۴۱۲۰, ورلد, forums, خبرهای, a, dline, hivision, روزانه, عربی, tech, ht-9500, titanium, share, اکسز, ریموت, داود, مقایسه, korg, سیگنال, v-plug, sky1, yahoo, video, series, همت, divx, تراک, de, استارست۱۵۰, مختلف, gif, ایران, استار۲, ۳۱۰۰, ok, دار, کانل, update, کانالهای, مانیتور, samsung, بلند, decoder, شماره, unlock, اریکسون, ۱/۵, b, key.bin, 4155, ip, canalsat, jsc, sanyosat, مستر, مشکلات, زیرنویس, phoenix, وب, متاباکس,برنا, cyfra, اهنگهای, ۲۰۰۰, satellite, مرتب, nero, viewer, ریزی, مونتاژ, محتوا, شرینگ, channels, fortec, dvd, 5, vb, اصلی, black, ht, شیرینگ, setup, مجانی, ۷۵۰, گراف, keyloader, t, fsk, loader, 007c00, ابگرید, rom110.bin, سویس, hi-tech, عکسهای,۶۵۰ci, stream, کتابهای, تصویر, کلیپ,برنا, ویژیون, دستی, vbulletin, repair, مدیریت, nokia6280, 900, اپگرید, ترانه, وی, کیبورد, cinema, technisat, مشخصات,۱۵۰d, سرعت, فورتک, رمزهای, mpeg2, may, setting, zip, تله, privatespice, یغمایی, ace, همیشگی, wintv, فایندر, number, 3.33, شدن, s2emu1.26, slipknot, irandvb, scanner, skynet.sys.repair, کامپیوتری, دستگاه, dowload, 3.33.5, 888, ویستا, پریمیر, rai, هاست, سری, art, کامپیوت, جاوا , اسکریپت , سی ام اس, سیستم وبلاگدهی, دانلودستان,فایرفاکس۳, اپرا, عکس, عکس مذهبی , تم مذهبی, بازی آنلاین, چت روم فارسی, چت , چت کردن , دوستیابی, سایت دوستیابی, بنر ,تبادل بنر,آنلاین, دانلود رایگان, افزایش آمار سایت,آمار ۱۰۰۰۰به بالا, سیستم قدرتمند, بالا بردن آمار,شارژ رایگان ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • داروهای گیاهی چاق کننده و عضله ساز
  • فروشگاه بزرگ اينترنتي تك مارك كالا
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • مهره مار هندی شاه کبری
  • تبادل لینک . افزایش بازدید
  • کتابخانه دیجیتالی تخصصی کامپیوتر
  • سایت تخصصی تناسب اندام
  • سی دی های اذری
  • شادی فان | بهترین ها و جدید ترین ها
  • فروشگاه اینترنتی پارس کالا
  • خرید ساکس
  • تبادل لینک سه طرفه | نیاز تو
  • طراحی سایت
  • خرید vpn
  • فروشگاه
  • دانلود کشتی کج
  • درج آگهی رایگان
  • وبلاگ شارژ ایرانسل
  • خرید سایت
  • تبادل لینک
  • انجمن دانشجویان برق ایران
  • تبادل لینک
  • تبادل 12
  • تبلیغات اینترنتی
  • خرید vpn
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید وی پی ان
  • خرید ساعت مچی دخترانه
  • .:: ياس دانلود ::.
  • ياس دانلود
  • فروشگاه سنگهای معدني زينتي
  • خرید ساکس
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • بانک اطلاعات برترین کرج
  • بازی استراتژیک
  • فروشگاه هم وطن
  • پايگاه تخصصي يك وب
  • سایت تفریحی سرگرمی فانکت
  • ღعكـســــــدونيღ
  • افزایش بازدیدکننده برای وبلاگ
  • افزایش بازدید 100000000
  • ابزاروب پارسی
  • .::. كشتي كج .::.
  • رنک فوری-سیستم افزایش بازدید رایگان
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبلیغات کلیکی
  • خرید ساعت مردانه
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 351
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 21,182
  • بازدید کلی : 126,973
  • کدهای اختصاصی