loading...
شتاب دانلود | بروزترین مرجع دانلود
SAEID بازدید : 264 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

Adobe Audition یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش آهنگ در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه دارای ابزارهای بسیار حرفه ای آهنگسازی می باشد به طوری که می توان آنرا به یک استدیو مجازی ساخت آهنگ تشبیه کرد. این ویدئوهای آموزشی به شما قابلیت های جدید Audition CS6 را آموزش می دهند که به زبان انگلیسی آماده شده اند .

 

saeid,saeed,saeid oshrie,oshrie,oshriyeh,سعید,عشریه,سعید عشریه

SAEID بازدید : 89 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Wondershare QuizCreator نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی هیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ویرایش سوالات ، قابلیت استفاده از تصاویر در طراحی سوالات ، قابلیت ایجاد نمایش تصادفی سوالات و خارج نمودن از حالت ترتیبی به منظور جلوگیری از تقلب و … اشاره نمود.

 

Wondershare QuizCreator طراحی آزمون های آنلاین توسط Wondershare QuizCreator 4.2.1.1

SAEID بازدید : 96 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

RapidTyping آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Final

SAEID بازدید : 112 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

EasyQuizzy نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های مجازی، تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی هیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد.

 

EasyQuizzy طراحی آزمون های مجازی توسط EasyQuizzy 2.0.402

SAEID بازدید : 77 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

BB TestAssistant Expert از بهترین راه حل های صنعتی در زمینه ی ساخت پروژه های حرفه ای بدون نیاز به نوشتن کد می باشد. ترکیب دموهای نرم افزاری، مدل برنامه نویسی، تست و اسکریپت های پیچیده از طریق عناصر و مالتی مدیاهای فعل و انفعالی از این نرم افزار، محلی برای محتویات و ترکیب های مختلف ساخته است. واسط کاربری این نرم افزار برای دستیابی به نتیجه ی درست در مراحل کمتر و کوتاه تر طراحی شده است.

 

BB TestAssistant Expert ساخت آموزش های مجازی توسط BB TestAssistant Expert 3.2.2.2128

SAEID بازدید : 72 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

RapidTyping آموزش افزایش سرعت تایپ کردن توسط RapidTyping 4.4 Final (قابل حمل)

SAEID بازدید : 82 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

در سرتاسر دنیا مجموعه های بسیار زیاد و متنوعی برای آموزش زبان وجود دارد ، اما هیچ یک از این آموزش ها منحصر و مختص کودکان نیست ! مجموعه آموزش زبان انگلیسی Hooked on Phonics Learn to Read ، مجموعه آموزشی می باشد که بر اساس روش های علمی و تحقیقات گسترده ای در زمینه آموزش به کودکان آماده شده است. این دوره آموزشی توسط بنیاد کتاب خوانی کودکان امریکا مورد تایید قرار گرفته و برای محصلان ، نویسندگان و حتی پدر و مادرها نیز مورد استفاده می تواند باشد. این دوره آموزشی شامل ۲۸ درس آموزشی ، ۸ کتاب کار ، ۸ داستان کوتاه زیبا و خواندنی ، ۸ دی وی دی ، ۴ مجموعه از نوشته ها و تصاویر به صورت فلش کارت ، ۸ مجموعه از لغات به صورت برچسب می باشد. شما با مشاهده ی فیلم های آموزشی درون این مجموعه و انجام تکالیف Workbook می توانید کلمات جدید را به آسانی فرا بگیرید ، ترکیب آوای کلمات در کنار یکدیگر را یاد گرفته و سرانجام به مطالعه یک داستان زیبا از مجموعه داستان های این کتاب بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مجموعه کامل ، با حجم ۱۵ گیگابایت برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

hooked on phonics cover بی نظیرترین آموزش زبان برای کودکان با نام Hooked on Phonics 2010

SAEID بازدید : 84 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

ویندوز ۸ ، ویندوزی که مایکروسافت به آن امیدوار است تا پس از شکست در ویندوز ویستا و پیروزی در ویندوز ۷ ، مجددا مسیر پیروزی را بپیماید. این ویندوز ۸ جدید که هنوز نسخه کامل آن منتشر نشده است ، مورد توجه قرار گرفته است. شرکت های نرم افزاری نیز برای اینکه از قافله عقب نمانند ، دست به کار شده اند و از همان نسخه نمایشی ویندوز ۸ استفاده کرده اند و شروع به تولید نرم افزارهای ویژه آن نموده اند. دانلودها نیز در این مطلب نرم افزاری ویژه بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز ۸ را از شرکت CWTuning Software آماده کرده است.

WinTuning 8 Professional نرم افزار ویژه ای است که برای تنظیم و بهینه سازی ویندوز ۸ طراحی شده است. این نرم افزار دارای امکانات زیادی است که به طور مختصر ، بررسی به روز بودن نرم افزارهای نصب شده ، دسترسی به بیش از ۸۰ ابزار پنهان ویندوز ۸ ، بررسی و رفع مشکلات ویندوز ، حذف فایل های زائد و هرزه و افزایش سرعت کارایی ویندوز را میتوان از امکانات آن دانست. ابزارهای دیگری نیز مخصوص افزایش سرعت سخت افزار و سرعت اینترنت و همچنین شخصی سازی های ویندوز ۸ در این نرم افزار گنجانده شده است. 

از دیگر امکانات این نرم افزار تخصصی ویندوز ۸ ، میتواند به نمایش جزئیات سیستم و سخت افزارها و بررسی هارد دیسک برای یافتن فایل های مشکل زا ، اشاره کرد. به طور کل این نرم افزار برای بهینه سازی به معنای واقعی کلمه برای ویندوز ۸ می باشد. با امکانات ریز تر این نرم افزار در قسمت قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب آشنا شوید.

 

 

WinTuning 8 بهینه سازی مخصوص ویندوز 8 با نرم افزار  WinTuning 8 Pro v1.01

SAEID بازدید : 84 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

باید بدانید یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت ویندوز بعد از مدتی ، حذف نرم افزارهای نصب شده است. نرم افزارها در زمان نصب فایل هایی و تنظیماتی را در قسمت های مختلف رجیستری و ویندوز قرار میدهند که هنگام حذف توسط بخش remove programs ویندوز ، به طور کامل پاکسازی نمی شوند و تجمع اینگونه فایل ها در نهایت باعث کاهش عملکرد ویندوز خواهد شد. پس از کاربرانی هستید که نرم افزارهای زیادی را تجربه میکنند ، حتما این نرم افزار را دانلود نمایید.

Total Uninstall نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه حذف و نابودی سازی کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند بعد از نصب نسبت به آنالیز نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز اقدام میکند و با شناسایی فایل ها و تنظیمات انجام شده توسط نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز ، این مهم را فراهم می آورد که هنگام حذف آنها تمامی تنظیمات و فایل های مربوط به آنها از روی سیستم شما حذف شوند و در نتیجه باعث عدم تجمع فایل های بیهوده و همچنین وجود تنظیماتی که بعد از حذف نرم افزار مربوطه باعث اخلال در عملکرد ویندوز می شوند ، می شود. 

تمامی فرایندهای این نرم افزار به صورت امن انجام می شود و اینطور نیست که باعث اختلال بیشتر در عملکرد ویندوز شود. همچنین این نرم افزار دارای قابلیتی به نام Monitored Programs می باشد که توانایی نمایش تغییرات و فایل هایی که بعد نصب یک نرم افزار مشخص توسط شما ، به سیستم اضافه می شود را دارا می باشد.

 

 

Total Uninstall حذف کامل نرم افزارهای نصب شده با Total Uninstall 6.2.0

SAEID بازدید : 79 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

هارد دیسک یکی از مهمترین قطعات کامپیوتر به شمار می رود که اطلاعات مهم هرفردی در آن ذخیره می شود و مسلما نگهداری از آن یکی از اصلی ترین برنامه های یک کاربر کامپیوتر به شمار می رود. اگر تابحال فقط به فکر بهینه سازی ویندوز خودتان بوده اید و از هارد دیسک غافل مانده اید ، باید از همین امروز فکری به بهبود و سلامتی هارد دیسکتان کنید.

Ashampoo HDD Control نرم افزاری ویژه کنترل و مدیریت هارد دیسک می باشد که در مدت زمان کمی نسبت به عرضه آن توسط شرکت معتبر ashampoo توانسته یکی از پرفروش ترین نرم افزار این شرکت باشد. این نرم افزار هرنیاز مربوط به هارد دیسک را در خود جای داده است که اگر میخواهید کل آنها را مطالعه کنید ، بخش قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب دنبال کنید. قابلیت های اصلی نرم افزار را میتوان به مانیتورینگ نرم افزار جهت ارزیابی سلامت هارد دیسک و نمایش دلایل مشکلات موجود است که به کاربر کمک میکند تا آنها را رفع نماید. شاید قسمت مهم دیگر نرم افزار بخش نگهداری یا Maintenance آن باشد که در این بخش ابزارهای پاکسازی و نمایش جزئیات مربوط به فایل های موجود در هر درایو وجود دارد. بخش پاکسازی کمک میکند تا فایل های بیهوده مختلف از جمله فایل های اضافی ، فایل های تمپ اینترنتی و… حذف شوند و همچنین بتوانید فایل های تکراری را پیدا کنید. و بخش مهم دیگر یکپارچه سازی یا Defragmentation که یکی از اصلی ترین وظایف یک نرم افزار مدیریت هارد دیسک می باشد. قابلیت های ریز دیگر مثل بازیابی اطلاعات حذف شده و بنچمارک هارد دیسک نیز در زمره توانایی های این نرم افزار می باشد.

 

ashampoo hdd control نگهداری و بهینه سازی هارد دیسک Ashampoo HDD Control 2.10

SAEID بازدید : 73 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Wise Care 365 Pro نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. تمامی این بهینه سازی ها با یک کلیک توسط بخش One Click Tune-up انجام خواهند شد. قابلیت های ریز دیگری مانند بازیابی فایل های پاک شده ، تنظیم ویندوز برای خاموش شدن در زمان مشخص ، امکان مخفی سازی اطلاعات شخصی و حذف فایل های پدید آمده از وبگردی اینترنت در زمره توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

 

wise care 365 بهینه سازی سریع ویندوز Wise Care 365 Pro 1.82.137 Final

SAEID بازدید : 89 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Advanced Uninstaller PRO نرم افزاری قدرتمند است که علاوه بر توانایی حذف کامل نرم افزار نصب شده دارای امکانات دیگری نظیر پاکسازی رجیستری نیز می باشد. هر نرم افزار هنگام نصب با ایجاد تنظیماتی در سیستم فایل های مورد نیاز خود را ایجاد میکند که اگر هنگام حذف آن نرم افزار تنظیمات و فایل های مربوطه از بین نروند به مرور زمان باعث کاهش سرعت ویندوز خواهند شد. Advanced Uninstaller PRO با حذف کامل نرم افزارها و سپس پاکسازی رجیستری این مشکل را حل خواهد کرد. Advanced Uninstaller PRO با آنالیز و مانیتور نرم افزارهای روی ویندوز هنگام حذف آنها بهترین روش را انتخاب کرده و نرم افزارها را به طور کامل از ویندوز و رجیستری حذف خواهد کرد. این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت اصلی ، میتواند به پاکسازی هارد دیسک از فایل های تکراری و همچنین غیرفعال کردن نرم افزارهای استارت آپ و حذف فایل های تمپ و cache مرورگرها نیز اقدام کند. 

advanced uninstaller حذف کامل نرم افزارها در کنار پاکسازی رجیستری Advanced Uninstaller PRO 11.13

SAEID بازدید : 134 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Abelssoft Backup 2012 Professional ابزاری قدرتمند برای گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها و اطلاعات مختلف می باشد که با این عمل می توانید از تمام اطلاعات مهم خود در شبکه ، FTP ، سی دی ، دی وی دی و هارد بک آپ بگیرید تا درصورت از دست رفتن نسخه اصلی ، از این نسخه استفاده کنید و فایل های خود را بازیابی کنید . این برنامه قادر می باشد تا نسخه ی بک آپ را به صورت فشرده و با فرمت ZIP تهیه کند تا برای نگهداری آن به کمترین فضای ممکن نیاز داشته باشید.

 

Abelssoft Backup 2012 Professional پشتیبان گرفتن آسان از اطلاعات با Abelssoft Backup 2012 Professional 2.1

SAEID بازدید : 84 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Perception Secura Backup Professional ابزاری قدرتمند برای گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها و اطلاعات مختلف می باشد که با این عمل می توانید از تمام اطلاعات مهم خود در شبکه ، FTP ، سی دی ، دی وی دی و هارد بک آپ بگیرید تا درصورت از دست رفتن نسخه اصلی ، از این نسخه استفاده کنید و فایل های خود را بازیابی کنید . این برنامه قادر می باشد تا نسخه ی بک آپ را به صورت فشرده و با فرمت ZIP تهیه کند تا برای نگهداری آن به کمترین فضای ممکن نیاز داشته باشید.

 

Perception Secura Backup Professional پشتیبان گرفتن از اطلاعات با Perception Secura Backup 3.09

SAEID بازدید : 91 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

O&O AutoBackup برنامه ای قدرتمند و مفید برای همگام سازی و بک آپ گرفتن از انواع فایل ها و پوشه های هارد دیسک می باشد . به شما این قابلیت را می دهد تا به صورت خودکار از حافظه های قابل حمل مانند هارد اکسترنال ،‌ فلش مموری ، کارت های حافظه و … به صورت خودکار بک آپ بگیرید و در هارد خود ذخیره کنید . این امکان را به شما می دهد تا به محض اتصال حافظه ی جانبی ، از محتوای آن نسخه ی پشتیبانی بگیرد . قابلیت همگام سازی به صورت سریع و کامل با سایر حافظه ها نیز ار سایر امکانات این نرم افزار می باشد .

 

O&O AutoBackup همگام سازي و گرفتن بك آپ با O&O AutoBackup v1.0.132

SAEID بازدید : 98 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود. 

ImTOO iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳٫۱ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید. 

 

 

iphone transfer تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و آیفون با ImTOO iPhone Transfer v5.4.0.20120709

SAEID بازدید : 80 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

NETGATE Data Backup میتواند از تمامی اطلاعات مهم شما اعم از عکس ، فیلم ، موزیک ، اسناد و هر فایل دیگری نسخه پشتیبانی تهیه کند. یکی از قابلیت های فوق العاده و منحصربفرد این نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی سایت یا وبلاگ شما در اینترنت است به گونه ای که این نرم افزار میتواند از بانک های اطلاعاتی MySQL/PHP نسخه پشتیبان تهیه کند. البته توانایی های NETGATE Data Backup به همینجا ختم نمی شوند امکان بک آپ گیری از اطلاعات سیستمی نظیر رجیستری ویندوز . بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز در خط کاری این نرم افزار گنجانده شده است. تنظیم زمان و روز معین برای گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مختلف که باعث می شود در صورتی فراموشی شما نرم افزار به طور اتوماتیک فرایند بک آپ گیری را انجام دهد نیز یک توانایی بسیار مهم است که این نرم افزار از آن غافل نشده است. نکته جالب در مورد NETGATE Data Backup این است که حوزه کاری وسیعی را دربرگرفته به طوری قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی رجیستری ویندوز ، مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین حذف کامل و استاندارد نرم افزارهای نصب شده در ویندوز نیز از آن نرم افزاری کامل ساخته است.

 

negate databackup پشتیبان گیری و بازگردانی فایل های پشتیبان با NETGATE Data Backup v3.0.195

SAEID بازدید : 572 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

با PDF Converter Pro به سرعت می توانید فرمت های مختلف خود را به فرمت PDF تبدیل کنید . این نرم افزار به طور کامل از ۱۴۹ فرمت گوناگون پشتیبانی می کند که فرمت های رایج تصاویر ، متنی ، ورد و حتی فرمت های ناشناخته جزء این فرمت ها به حساب می آیند . فایل هایی همچون ورد (DOC ، DOCX) ، اکسل (XLS ، XLSX) ،پاورپوینت (PPT ، PPTX) ، اتوکد ، CorelDraw ، تصاویر فشرده و … تنها بخشی از فایل های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار هستند . سرعت بالا در تبدیل و همچنین کیفیت مطلوب فایل های ساخته شده با این نرم افزار از سایر ویژگی های آن است . برای تبدیل فایل های خود به پی دی اف تنها کافیست چند مرحله ی کوتاه را پشت سربگذارید و استفاده ی از آن برای همه آسان است .

 

PDF Converter Pro تبديل فرمت هاي گوناگون به پي دي اف با PDF Converter Pro 10.06

SAEID بازدید : 84 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار PdfGrabber Pro 7.0.0.8 این امکان را برای شما  فراهم می آورد تا به سرعت و به  سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی  فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید.  این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته  در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن  هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی  فایل اصلی استفاده می نماید.بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز  می توان انتخاب نمود که چه  بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا  اینکه تمامی فایل را بصورت  یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان، پوشه های کنترل شده و  واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد  را آسانتر از همیشه می نماید.  لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت  استخراج همزمان فایل های پی دی  اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی  یک شبکه می دهد.همچنین با  استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم  بگیرید که کدام یک از تصاویر سند  پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه  تمامی سند را به تصویر تبدیل  نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای  کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز  گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده  دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی  DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف،  PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج  چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و  گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده  ” Monitored Folder ” می باشند. می توان  گفت که در حال حاضر این نرم افزار  بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل  اسناد پی دی اف نوشته شده به  زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

PdfGrabber Pro تبديل فايل هاي PDF به آفيس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8

SAEID بازدید : 148 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

OmniFormat ابزاری جامع و کامل در زمینه ی تبدیل اسناد مختلف می باشد که به طور کلی از ۷۵ فرمت پشتیبانی می کند . فرمت هایی همچون HTML, DOC, XLS, WPD, PDF, JPG, GIF, TIF, PNG, PCX, PPT, PS, TXT, Photo CD, FAX و MPEG توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند . با استفاده از ماژول های این برنامه می توانید قابلیت های آن را افزایش دهید . سرعت ، حفظ شدن کیفیت در نسخه ابتدایی و انتهایی ، سادگی ، سهولت در استفاده و … از ویژگی های کلی این برنامه ی قدرتمند هستند .

 

OmniFormat تبديل انواع اسناد و فرمت ها با OmniFormat v10.5

SAEID بازدید : 76 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Majorware PDF to PowerPoint Converter نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید به سادگی فایل های پی دی اف خود را به اسلاید های پاورپوینت تبدیل نمایید. نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Majorware PDF to PowerPoint Converter تبدیل PDF به پاورپوینت Majorware PDF to PowerPoint Converter 4.0

SAEID بازدید : 82 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Able2Extract نرم افزاریست که برای خواندن اطلاعات فایل های PDF طراحی شده است تا در این مورد به شما کمک کند این نرم افزار فایل های پی دی اف شما را به Microsoft Word یا Excel تبدیل می کند و تمام فرمت بندی و جداول را در نظر می گیرد رابط کاربری نرم افزار بسیار شیک طراحی شده است و  به راحتی فایل ها را تبدیل می کند تنها کافیست قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه convert را کلیک کنید تنها مشکل این نرم افزار در نمودار ها و گراف هاست و اشیای دیگر را به راحتی و با سرعت تبدیل می کند.

 

Able2Extract Professional تبدیل حرفه ای اسناد به یکدیگر با Able2Extract Professional 7.0.8.22

SAEID بازدید : 88 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Okdo Pdf to All Converter Pro به راحتی می تواند فایل های PDF شما را به سایر فرمت های رایج تبدیل کند . فرمت های doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx, pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf برای بخش خروجی در دسترس می باشند . کار با این نرم افزار بسیار آسان است به طوری که تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را اضافه کنید و با زدن دکمه تبدیل ، در عرض چند ثانیه فایل تبدیل شده‌ی شما آماده است . این برنامه مستقل می باشد و برای تبدیل ، نیازی به نرم افزار ادوبی آکروبات نخواهید داشت . شما می توانید کل پوشه برای تبدیل اضافه کنید و به صورت دسته ای فایل های پی دی اف خود را تبدیل کنید .

 

Okdo PDF2All تبديل فايل هاي PDF توسط Okdo Pdf to All Converter Pro v4.6

SAEID بازدید : 77 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Hot Alarm Clock نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. توانایی زمان بندی کارها و هشدار در زمان های خاص از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد. نرم افزار Hot Alarm Clock را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Hot Alarm Clock ساعت هشدار دهنده و زمان بندی کارها توسط Hot Alarm Clock 2.0

SAEID بازدید : 88 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

XUS Desktop Professional نرم افزاری کاربردی و بسیار جالب برای ویندوز می باشد که شما می توانید به آسانی همه آیکون های موجود روی دسکتاپ خود را سازماندهی کرده و به دسکتاپ خود زیبایی خاصی ببخشید. کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان است و به هر آیکون فضای بسیار محدودی را تخصیص می دهد. حال شما می توانید با خیال آسوده به راه اندازی برنامه های مختلف پرداخته و نگرانی از ایجاد آیکون های بیشتر بر روی دسکتاپ نداشته باشید. نرم افزار  XUS Desktop Professional را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید. 

 

XUS Desktop Professional دسته بندی آیکون های دسکتاپ توسط XUS Desktop Professional 1.8.79

SAEID بازدید : 83 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Real Desktop می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. توسط این برنامه می توانید میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکون ها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. این نرم افزار دسکتاپ ویندوز را به یک دسکتاپ سه بعدی و واقعی تبدیل می کند. شما می توانید با آیکن های برنامه هایمختلف دقیقاً مثل اشیای روی میز کارتان برخورد کنید و آنها را در جای مناسب قرار دهید.

 

Real Desktop سه بعدي كردن دسكتاپ با Real Desktop 1.76 Standard

SAEID بازدید : 81 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

 

Camtasia Studio فیلم برداری از محیط دسکتاپ با Camtasia Studio 8.0.0 Build 878

SAEID بازدید : 74 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Attribute Changer 7.10 نرم افزاری کم حجم و رایگان می باشد که توسط آن می توانید صفات فایل ها مثل نام، مخفی بودن، آرشیو بودن، تاریخ ایجاد، تاریخ دسترسی و … را به صورت دسته ای و در کمترین زمان ممکن تغییر داد. این نرم افزار همچنین توانایی حذف تگ عکس ها به صورت ساده دارا می باشد. نرم افزار Attribute Changer را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Attribute Changer تغییر دسته جمعی صفات فایل ها توسط Attribute Changer 7.10 Final

 

SAEID بازدید : 121 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

EfficientPIM Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهای تجارت و زندگی خود را ساماندهی و برنامه ریزی کنید و از نظر مدیریت در آنها به مشکل برنخورید.  این نرم افزار میتواند قرار ملاقات ها ، تماس ها ، وظایف ، لیست کارها ، تاریخ تولدها و دیگر اتفاقات را برنامه ریزی و مدیریت کند. نحوه کار در این نرم افزار به صورتی است که کاربر با تنظیم و قرار دادن هرکدام از رویدادها در تاریخ و ساعت معین خود از نرم افزار میخواهد تا پیام های آگاهی دهنده را در زمان مشخصی ، برای مثال یک روز قبل از فرارسیدن آن یا دیگر موارد آگاهی دهنده ، به اطلاع کاربر برساند. در کنار این قابلیت نرم افزار توانایی های دیگری نیز دارد و میتواند به کاربر اجازه نوشتن یادداشت های روزانه و مدیریت پسوردها را نیز بدهد به این ترتیب دیگر نگران فراموش کردن پسوردهایتان نباشید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند بسیار طبیعی یادداشت هایتان را روی تکه ای کاغذ روی صفحه دسکتاپ بچسباند!

 

EfficientPIM مدیریت کارهای روزانه EfficientPIM Pro 3.10.323

SAEID بازدید : 88 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Express Burn Plus یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 

Express Burn Plus رایت آسان انواع داده ها توسط Express Burn Plus 4.54

SAEID بازدید : 87 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود! 

در این نسخه از نرم افزار ویژگی های جدید از قبیل : آپدیت SPTD به ورژن ۱٫۸۱ که برای پشتیبانی از ویندوز ۸ آماده شده است ، بهبود موتورهای خواندن و رایت اطلاعات ، آپدیت VDriver به ورژن ۴٫۴۴ ، افزوده شدن بخش Alcohol Audio Converter ، پشتیبانی کامل از ویندوز ۸ و … می توان اشاره نمود.

 

Alcohol 120 کپی دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.2.3929 Final Retail

SAEID بازدید : 85 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

برنامه Magic DVD Copier یک برنامه همه کاره برای رایت DVD است. Magic DVD Copier با استفاده از ابزارRip می تواند دی وی دی را به VCD ، SVCD ، avi (DviX) ، WMV و یا فرمتهای قابل پخش در آی پاد PSP تبدیل کند . اگر از برنامه Magic DVD Copier استفاده میکنید میتوانید DVD ها را کپی کنید و اکر از ابزار Magic DVD Ripper استفاده میکنید میتوانید فیلمها را بر روی هارد کپی کنید . این نرم افزار کاربردی و قدرتمند را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Magic DVD Copier کپی آسان ویدئوهای DVD با نرم افزار Magic DVD Copier 7.0.0

SAEID بازدید : 172 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Ideal DVD Copy 4.1.2 نرم افزاری ساده ، سبک و قدرتمند است که توسط آن می توانید محتوای دیسک های دی وی دی که حتی قفل گذاری شده اند را به سادگی بر روی هارد دیسک خود کپی کنید. این نرم افزار توانایی رایت اطلاعات به صورت مستقیم یا از فایل های ISO را با نهایت سرعت و کیفیت دارا می باشد. نرم افزار Ideal DVD Copy  را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

Ideal DVD Copy 4.1.2 رایت و کپی دیسک های DVD توسط Ideal DVD Copy 4.1.2

SAEID بازدید : 132 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

 

BurnAware رایت آسان و حرفه ای با BurnAware 5.0 Professional

SAEID بازدید : 87 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Xilisoft DVD Creator نرم افزاری کامل برای رایت فایل های ویدیویی روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. توسط این نرم افزار ضمن اینکه دارای امکانات کامل جهت ویرایش فایل های ویدیویی هستید ، میتوانید نسبت به ساخت منوهای زیبا برای دی وی دی مربوطه اقدام کنید. فرمت های ویدیویی معروف که نیازی به ذکر آنها نیست و برخی فرمت های دیگر شامل VOB,  MKV, DVS(R)-MS, TS, MOV, RM, RMVB, SV, M2TS, MTS, MOD, M2V, H.264 و… می باشد. در کنار رایت ویدیو روی دی وی دی به صورت مستقیم ، این نرم افزار میتواند فایل های ویدیوی را به صورت فولدر بندی شده روی دی وی دی رایت کند. لازم به ذکر است این مدل دی وی دی نیز قابل پخش روی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. قابلیت بعدی مهم دیگر امکان ویرایش فایل های ویدیویی است که میتوانید قبل از انجام فرایند رایت ، قسمت های زائد فیلم ها را حذف کنید یا چندین قطعه را به هم بچسبانید. امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم هنگام رایت و همچنین ساخت منوهای زیبا با آهنگ و عکس های دلخواه از دیگر قابلیت های این نرم افزار کامل است. دیگر قابلیت های جزئی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

xilisoft dvd creator رایت فیلم دی وی دی با منو و زیرنویس Xilisoft DVD Creator 7.1.2.20120810

SAEID بازدید : 117 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Client for Google Translate Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی می باشد. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند. این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.

 

Client for Google Translate ترجمه حرفه ای متن ها با Client for Google Translate Pro 5.2.604 (قابل حمل)

SAEID بازدید : 91 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

WordWeb نام نرم افزار دیکشنری بسیار سریع، جالب و مفیدی برای سیستم عامل ویندوز است که به خوبی قادر به نمایش تمامی معناهای یک لغت از میان دیتابیس بسیار قدرتمند خود با یک کلیک ساده بر روی کلمه مورد نظر در هر محیط و صفحه ایست و تلفظ آن با صدایی رساست! نرم افزار به گونه ای منحصر به فرد پس از یافتن و نمایش معانی کلمه مذکور و همچنین تمامی هم معنی ها ( Synonyms ) و کلمات مربوطه، آنها را به صورت لینک مانند قرار داده تا با کلیک بر روی هر یک و یا کلیک بر روی انواع انشعابات آنها با دریای بی کردان معانی جدید و مشابه و کاربردهای گوناگون لغات و اصطلاحات بیشتر آشنا شویم .این نرم افزار قدرتمند از سوی شرکت سازنده در قالب دو نسخه رایگان و حرفه ای ارائه شده است که نسخه حرفه ای قابلیت های متعدد جانبی بیشتری علاوه بر ترجمه لغات و کلمات در قیاس با نسخه رایگان دارد .

 

WordWeb Pro دیکشنری قدرتمند و سریع WordWeb 6.7

SAEID بازدید : 64 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 9.2.3.626 Final + قابل حمل

SAEID بازدید : 98 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

Coderstars I Translate نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

 

Coderstars I Translate ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
انلود , دانلود نرم افزار موبایل , سایت موبایل , ایرانسل , شرکت مخابرات سیار , نقشه تهران برای موبایل , معرفی گوشی موبایل , هک بلوتوث برای موبایل , دانلود ابزار موبایل , گوشی موبایل , نوکیا سری ۶۰ , نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ , نوکیا سری ۸۰ , سری ۹۰ , تم نوکیا , بازی نوکیا , کد مخفی نوکیا , نوکیا , نرم افزار سونی اریکسون , تم سونی اریکسون , زنگ موبایل , آهنگ سازی موبایل , سیمبیان , پالم , پاکت پی سی , موتورلا , بنکیو زیمنس , سامسونگ , اس ام اس , عکس اس ام اس , تبدیل ۳gp , کلیپ صوتی موبایل , کلیپ تصویری موبایل , بازی جاوا موبایل , بازی ngage , محافظ صفحه نمایش , uiq , mobile , nokia , sony ericsson , samsong , imate , palm , pocket pc , motorola , siemens , sms , 3gp , irancel , amr , ringtone , symbian Nseries , n70 , n73 , n80 , n90 , n91 , n93 , n95 , 6620 , 6260 , 6670 , 6630 , 6600 , 3600 , 3620 , 3650 , 3230 , 3660 , 7610 , 7650 , 6680 , 6681 , 6682 , 5500 , E60 , E61 Siemens SX1 , P800 , P910 , P900 , P910I , K700 , S700 , T630 , K750 , T610 , W800 , W810 , W950 , W900 , W850 , W830 , W710 , W700 , W600 , W550 , W300 , RazR , SLVR , V3 , V3i , V3x , V3c , L6 , L7,ماهواره ,استارست ,اسکای ,استرانگ ,ست ,کامپیوتر ,نرم افزار ,بازی ,موبایل ,نوکیا, سونی اریکسون, سامسونگ, گوشی, ماهواره, دانلود, dvb, جدید, نرم, های, افزار, استارست, progdvb, برنامه, کانال, کد, softcam,رسیور, کردن, فرکانس, آموزش, starsat, tps, برای, کانالهای, باز, gbox, sharing, کارت, key,abc.mihanblog, استرانگ, mct, wincsc, جدید, مولتی, skynet, دیش, استار, آفلاین, کدهای, dcw, نصب, ویژن, فرکانس, از, آپگرید, اینترنت, پچ, نوکیا, ۵۵۰, و, در, پلاگین, با, keys, s2emu, ها, ۲, sky, های, spice, mytheatre, هاتبرد, شبکه, card, سافتکم, ای, فلش, prog, for, سایت, star, جدیدترین,۱۹۰, کارت, اموزش, کد, strong, کانال, فایل, کدهای, لودر, ریسیور, download, به, کردن, ست, ویندوز, ۹۵۰۰, ماهوارهای, skygrabber, humax, موبایل, سوپر, ۴۶۲۰, تنظیم, انواع, ۲۰۰۶, cardsharing, skystar2, tv, ورژن, فیلم, فرکانسهای, sr-x5d, 150, هایتک, کانالهای, ماهوارها, نقشه, srt, multivision, fastsatfinder, view, vplug, سامسونگ, اسکای, platinum, 220,سایت دوستیابی blackmoor.ir , قیمت, ایرانی, رسیور, فایندر, کامل, کاون, viaccess, روش, آخرین, قانونی, skystar, rapidshare, نحوه, software, بهترین, بی, plugin, لیزر, sat, code, hotbird, x5, twinhan, مدار, مکس, kaon, کامپیوتر, dvbdream, آهنگ, جدیدترین, کاون, gboxfriend, سافت, وی, ال, فارسی, آنتن, کم, دی, altdvb, and, bin, upgrade, طریقه, افزارهای, تبدیل, سایت, xp, loder, برای, ۹۹۵, ساخت, v, جهت, keygen, بی, ان, رمز, پخش, پلی, dorcel, قفل,http://abc.mihanblog.com elecard, اخبار, رسیورهای, aes, گوشی, پلاگین, استفاده, لیست, ۴۶۲۰ii, تنظیم, startrack, ترفندهای, canal, channel, معرفی, دیش, dreambox, 1.27, دو, metabox, pdf, ریزی, سونی, nokia, کامپیوتر,abc, ویندوز, اپگرید, باکس, softcam.key, turksat, ورد, سونی, polsat, رایگان, &, پروگرام, visionplus, lnb, کارتی, کرک, php, sms, opensky, polsatauto.exe, خرید,۲۰۰, flash, کارتهای, درباره, آپدیت, عکس, open, saftcam, grabber, اریکسون, ۳/۳۳/۸, crack, چگونه, شرح, مدل, فرمت, دیجیتال, ماهوار,۱/۲۵, فرکانسهای, wincsc.cfg, pid, digiturk, استیشن, box, مادر, استارتراک, مجانی, آپگرید, w6, ترکست, کتاب, ۴۶۱۰ii, سوپرمکس, کنترل, کار, مخفی, تلفن, x5d, theme, راه, دوربین, بازی, ی, ۱۱۰۰, pelatinum, دریافت, تکنوست, showtime, انجمن, یاهو, file, چند, studio, افزاری, را, قانونی, data, ریسیور, اطلاعات, d, ملودی, ماهوارهای, ۲/۷, track, سخت, مرکزی, هند, ۳۵۸, emu, اینترنت, نت, ۱, شده, سگا, mr, فایل, forum, plus, تعمیر, ایکس, ۱۸۰۰, new, manna, lazer, شبکه, تخصصی, تعمیرات, تلویزیون, ساختن, server,سایت خبری = ۴news.ir , افلاین, بازیهای, تنظیمات, ای, الکترونیک, سوپرمکس, همراه, اسکای, power, biss, لیست, تراک, seca, گلدن, اریکسون, استانی, edition, full, 4630, dream, world, 1050, آپدیت, install, z1, اندازی, windows, remote, پرگرام, متاباکس, دریم, gboxplugin, fortecstar, افزارهای, beausat, 4800, vision, to, مشکل, آفلاین, فعال, discovery, sonyericson, ترفندهای, الکترونیکی, ۲/۰/۶, statistic, پکیج, ۱۱۵۰, مدیا, سریال, سیستم, یک, بازی, متابکس,۳, dvbviewer, 560, دی, اهنگ, softcams, in, id, srt4610ii, ii, ترفند, خارجی, بازکردن, scaner, how, sr-x50cu,premiumx,p30fire.ir , nagravision, 60, sr, گوشی, turkey, مهدیان, اروپا, hotbird7, 3gp, zee, ایرانی, patch, ایرج, autoroll, driver, سینمای, pc, هیومکس, موبایل, cwshare.cfg, net, ایران,abc, 4610, 2003, 8000, کرک, کارتهای, ۴/۷۹, نوکیا, میکس, موبایلهای, درایور, ۱۲۰, ۱۲۳۶۰, ۵۵۰d, 7.5, star2, 2100, plug, kworld, stbdownload, my, 3620, all, irdeto, تصویری, farsi, max, alt, 2007, list, استرانگ۴۶۲۰, converter, فروش, آموزشی, طریق, ilsat, sport, تعمیرات, وارد, مورد, viwe, ultra, dvbskystar, ارسال, ما, اتصال, hd, مشاهده, theatre, 8, هواره, master, mtv, ثابت, هندی, animal, بدون, آپگریت, premiere, مولتی, بر, مقاله, بوت, ویژنها, داغ, سکای, nova, k3, کنیم, ۶۶۳۰, ۱۳۰, freextv, آخرین, rar, سی, redlight, version, 1.3, پسورد, ۳۶۸۰, موسیقی, control, w3, premium, october, افزارskynet, روز, زبان, lock, pro, موتور, کابل, genuine, دستی, امولاتور, asp.net, آبگریت, ۳۰۰۰, s, sr-x1050, فارسی, مدارات, زنده, ۱/۲, s2emu1.27, کاناهای, va-fox, گردان, پلاس, veiw, 3200, ریموت, سرور, mytheater, 5600, چیست, ci, password, pour, ورزن, ترک, free, مقامی, ۱۹۰d, adobe, ادیت, هما, sr-x190d, 2.2, حل, x, تغییر, spaice, رسیورهای, بازیگران, -, ۲۰۲, تل, satdw, راهنمای, اخرین, pocket, همه, مدلهای, gold, قطعات, هک, راهنمایی, caller, اسپارک, mobile, دیدن, lazer, کنترل, plugins, folder, ferecance, satkiosk, نسخه, xdream, serial, hivion, ارگ, planet, سافتکم, درایو, satupdater, graber, نسب, messenger, sr-x550d, چگونگی, سوپرلیزر, finder, عکس, ۴۱۲۰, ورلد, forums, خبرهای, a, dline, hivision, روزانه, عربی, tech, ht-9500, titanium, share, اکسز, ریموت, داود, مقایسه, korg, سیگنال, v-plug, sky1, yahoo, video, series, همت, divx, تراک, de, استارست۱۵۰, مختلف, gif, ایران, استار۲, ۳۱۰۰, ok, دار, کانل, update, کانالهای, مانیتور, samsung, بلند, decoder, شماره, unlock, اریکسون, ۱/۵, b, key.bin, 4155, ip, canalsat, jsc, sanyosat, مستر, مشکلات, زیرنویس, phoenix, وب, متاباکس,برنا, cyfra, اهنگهای, ۲۰۰۰, satellite, مرتب, nero, viewer, ریزی, مونتاژ, محتوا, شرینگ, channels, fortec, dvd, 5, vb, اصلی, black, ht, شیرینگ, setup, مجانی, ۷۵۰, گراف, keyloader, t, fsk, loader, 007c00, ابگرید, rom110.bin, سویس, hi-tech, عکسهای,۶۵۰ci, stream, کتابهای, تصویر, کلیپ,برنا, ویژیون, دستی, vbulletin, repair, مدیریت, nokia6280, 900, اپگرید, ترانه, وی, کیبورد, cinema, technisat, مشخصات,۱۵۰d, سرعت, فورتک, رمزهای, mpeg2, may, setting, zip, تله, privatespice, یغمایی, ace, همیشگی, wintv, فایندر, number, 3.33, شدن, s2emu1.26, slipknot, irandvb, scanner, skynet.sys.repair, کامپیوتری, دستگاه, dowload, 3.33.5, 888, ویستا, پریمیر, rai, هاست, سری, art, کامپیوت, جاوا , اسکریپت , سی ام اس, سیستم وبلاگدهی, دانلودستان,فایرفاکس۳, اپرا, عکس, عکس مذهبی , تم مذهبی, بازی آنلاین, چت روم فارسی, چت , چت کردن , دوستیابی, سایت دوستیابی, بنر ,تبادل بنر,آنلاین, دانلود رایگان, افزایش آمار سایت,آمار ۱۰۰۰۰به بالا, سیستم قدرتمند, بالا بردن آمار,شارژ رایگان ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • داروهای گیاهی چاق کننده و عضله ساز
  • فروشگاه بزرگ اينترنتي تك مارك كالا
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • مهره مار هندی شاه کبری
  • تبادل لینک . افزایش بازدید
  • کتابخانه دیجیتالی تخصصی کامپیوتر
  • سایت تخصصی تناسب اندام
  • سی دی های اذری
  • شادی فان | بهترین ها و جدید ترین ها
  • فروشگاه اینترنتی پارس کالا
  • خرید ساکس
  • تبادل لینک سه طرفه | نیاز تو
  • طراحی سایت
  • خرید vpn
  • فروشگاه
  • دانلود کشتی کج
  • درج آگهی رایگان
  • وبلاگ شارژ ایرانسل
  • خرید سایت
  • تبادل لینک
  • انجمن دانشجویان برق ایران
  • تبادل لینک
  • تبادل 12
  • تبلیغات اینترنتی
  • خرید vpn
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید وی پی ان
  • خرید ساعت مچی دخترانه
  • .:: ياس دانلود ::.
  • ياس دانلود
  • فروشگاه سنگهای معدني زينتي
  • خرید ساکس
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • بانک اطلاعات برترین کرج
  • بازی استراتژیک
  • فروشگاه هم وطن
  • پايگاه تخصصي يك وب
  • سایت تفریحی سرگرمی فانکت
  • ღعكـســــــدونيღ
  • افزایش بازدیدکننده برای وبلاگ
  • افزایش بازدید 100000000
  • ابزاروب پارسی
  • .::. كشتي كج .::.
  • رنک فوری-سیستم افزایش بازدید رایگان
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبلیغات کلیکی
  • خرید ساعت مردانه
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 21,139
  • بازدید کلی : 126,930
  • کدهای اختصاصی