loading...
شتاب دانلود | بروزترین مرجع دانلود
SAEID بازدید : 99 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام WaterHeart Screen Saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

WaterHeart2 اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب WaterHeart 2 ScreenSaver

SAEID بازدید : 110 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Sunshine Clouds Screensaver عنوان یک اسکین سیور و همچنین والپیپر متحرک می باشد که می تواند جلوه ی خاصی به دسکتاپ شما بدهد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . داشتن صدا و افکت های با کیفیت و سه بعدی از ویژگی های این اسکین سیور می باشند که در ادامه به راحتی از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

Sunshine Clouds Screensaver اسكرين سيور زيباي Sunshine Clouds Screensaver

SAEID بازدید : 95 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Sun Space Screen saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Sun Space Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Sun Space Screensaver

SAEID بازدید : 162 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Burning Clock Screen saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Burning Clock اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Burning Clock 1.0

SAEID بازدید : 79 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Summer Landscape Screensaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Summer Landscape Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Summer Landscape Screensaver

SAEID بازدید : 81 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی Liverpool FC Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم زیبا مورد قبول شما عزیزان و طرفدران تیم فوتبال لیورپول انگلستان واقع شود.

 

Liverpool FC تم ورزشی و بسیار زیبای Liverpool FC Theme   ویندوز 7

SAEID بازدید : 110 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

با استفاده از اسکین پک ها می توانید تمام ظاهر ویندوز سون خود را تغییر دهید و این تغییر یاعث تعویض بخش های مختلفی از ویندوز همچون تسکبار ، استارت ، صفحه لوگین ، پنجره ها و … خواهد شد . می توانید این اسکین پک را نصب و یا به صورت کامل حذف کنید . برای دریافت نسخه ی ۳۲ و یا ۶۴ بیتی این Skin pack به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

skin Pack اسكين پك زيباي Soft7 براي ويندوز سون Soft7 Skin Pack X86 X64

SAEID بازدید : 88 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی با عنوان AION Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. به وسیله این پوسته می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. این تم به صورت اورجینال بوده و روی فایل های سیستمی ویندوز تغییر و دستکاری ایجاد نمی کند. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها واقع گردد.

 

AION Theme تم بسیار زیبا و تماشایی AION Theme   ویندوز 7

SAEID بازدید : 99 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی با عنوان Green Tea Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. به وسیله این پوسته می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. این تم به صورت اورجینال بوده و روی فایل های سیستمی ویندوز تغییر و دستکاری ایجاد نمی کند. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها واقع گردد.

 

Green Tea Theme تم بسیار زیبا و تماشایی Green Tea Theme   ویندوز 7

SAEID بازدید : 99 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

با استفاده از اسکین پک ها می توانید تمام ظاهر ویندوز سون خود را تغییر دهید و این تغییر یاعث تعویض بخش های مختلفی از ویندوز همچون تسکبار ، استارت ، صفحه لوگین ، پنجره ها و … خواهد شد . می توانید این اسکین پک را نصب و یا به صورت کامل حذف کنید . برای دریافت نسخه ی ۳۲ و یا ۶۴ بیتی این Skin pack به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Blend Skin Pack اسکین پک زیبای Blend برای ویندوز سون   Blend Skin Pack x86/x64

SAEID بازدید : 96 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

با استفاده از پک زیبای Windows 8 UX Pack ver 3.5 ، می توانید چهره ی ویندوز ۷ خود را به شاهکار جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تبدیل کنید . این تغییرات شامل اکثر بخش های ویندوز نظیر استارت ، تسکبار ، صفحه ی لوگین ، تم ها ، والپیپر و سایر بخش های ویندوز می باشد که برروی تمام نسخه های ویندوز سون قابل استفاده است . برای دریافت این اسکین پک به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Windows 8 UX Pack تغيير ظاهر ويندوز سون به 8 توسط Windows 8 UX Pack ver3.0

SAEID بازدید : 92 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی با عنوان Batman: The Dark Knight Rises Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. به وسیله این پوسته می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. این تم به صورت اورجینال بوده و روی فایل های سیستمی ویندوز تغییر و دستکاری ایجاد نمی کند. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها واقع گردد.

 

Batman The Dark Night Rises Theme دانلود تم Batman: The Dark Knight Rises Theme   ویندوز 7

SAEID بازدید : 93 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

M.Yossat Skin Pack x86/x64 – با استفاده از اسکین پک ها می توانید تمام ظاهر ویندوز سون خود را تغییر دهید و این تغییر یاعث تعویض بخش های مختلفی از ویندوز همچون تسکبار ، استارت ، صفحه لوگین ، پنجره ها و … خواهد شد . می توانید این اسکین پک را نصب و یا به صورت کامل حذف کنید . برای دریافت نسخه ی ۳۲ و یا ۶۴ بیتی این Skin pack به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

M.Yossat Skin Theme اسكين پك M.Yossat براي ويندوز سون   M.Yossat Skin Pack x86/x64

SAEID بازدید : 94 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Flowers in Water Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Stock Photo Flowers in Water مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Flowers in Water

SAEID بازدید : 82 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Apocalypse Concept Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Apocalypse Concept مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Apocalypse Concept

SAEID بازدید : 94 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Nature Banners Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

6 Stock Photo Nature Banners مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Nature Banners

SAEID بازدید : 99 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Ripe Fresh Fruit Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

5 Ripe Fresh Fruit مجموعه 5 تصویر استوک با عنوان Ripe Fresh Fruit Stock Photo

SAEID بازدید : 80 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

وکتورهای اسلامی که میتوانند جهت استفاده در طراحی های مذهبی مورد استفاده گیرند در این مجموعه توسط دانلودها آماده شده اند. در این مجموعه ۵ وکتور اسلامی و عربی با طرح های از مساجد و آماده شده اند و کاملا قابل ویرایش هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این وکتورها در قالب فایل های eps ارائه شده اند. سه عدد از این وکتورها را در عکس مطلب مشاهده می نمایید.

 

islam vector 5 وکتور اسلامی زیبا و کاربردی با فرمت EPS

SAEID بازدید : 87 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Wooden Table & Nature Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Wooden Table Nature مجموعه 6 تصویر استوک با عنوان Wooden Table & Nature Stock Photo

SAEID بازدید : 91 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰×۳۰۰۰ آماده شده اند . سایت دانلودها زیبا بودن این تصاویر را تضمین می کند !

| به همراه دانلود در دو پارت مجزا |

 

Best HD Wallpapers مجموعه 320 واليپير ديدني با موضوعات مختلف Best HD Wallpapers

SAEID بازدید : 90 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۴ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰×۳۰۰۰ آماده شده اند .

 

Desktop Wallpaperssss مجموعه 104 والپيپر متنوع براي دسكتاپ Desktop Wallpapers

SAEID بازدید : 78 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

105 HD Wallpapers مجموعه 105 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

SAEID بازدید : 113 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر رنگارنگ و بسیار زیبا با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگانآماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

45 Beautiful HI Tech HD Wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر جديد و جذاب با موضوع فناوري

SAEID بازدید : 99 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۲۸۰×۱۰۲۴ آماده شده اند .

 

55 Wonderful Color Abstract HQ Wallpapers مجموعه 55 والپيپر رنگارنگ و زيبا Wonderful HQ Wallpapers

SAEID بازدید : 93 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه ۱۰۰ والپیپر بسیار زیبا و با موضوعات متنوع که تمامی آنها میتواند انواع سلیقه ها را جوابگو باشد. در این مجموعه از طبیعت گرفته تا اتومبیل والپیپر جمع آوری شده است و همگی با کیفیت بسیار عالی و رزولوشن های 1600×1200-2560×1600 می باشد. 

 

mixed wallpapers مجموعه والپیپر با کیفیت و موضوعات مختلف

SAEID بازدید : 116 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

اینبار از سایت بزرگ دانلودها ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل آیکون هایی با فرمت PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از دانلودها ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

Modern Web Social Icons مجموعه 144 آیکون از شبکه های اجتماعی با عنوان Modern Web Social Icons

SAEID بازدید : 76 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

اینبار از سایت بزرگ دانلودها ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل آیکون هایی با فرمت PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از دانلودها ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

Old Bottle Crowns Social Media Icons مجموعه 20 آیکون از شبکه های اجتماعی Old Bottle Crowns Social Icons

SAEID بازدید : 83 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای عظیم از ۱۲۴۷ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۲۵۶ در ۲۵۶ هستند که امیدواریم از آن ها استفاده کافی را ببرید .

 

PG Icons Pack مجموعه 1247 آيكون PNG با موضوعات گوناگون PNG Icons Pack

SAEID بازدید : 78 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه ١۵٠ آیکون زیبا با موضوعات مختلف را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١۵٠ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۱۲۸×۱۲۸ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

Aqua Blend Icons Pack مجموعه ١٥٠ آيكون زيبا با موضوعات مختلف

SAEID بازدید : 82 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

این مجموعه شامل یک فایل PSD می باشد که در آن ۵۰ آیکون مختلف مانند سایت های فیسبوک ، وردپرس ، Google+ ، Digg و … وجود دارد . برخی از این آیکون ها در سه سایز مختلف می باشند که از آن ها می توانید در امور مختلفی بهره ببرید . برای استفاده از این آیکون ها نیازمند نرم افزار فتوشاپ هستید . در ادامه مطلب می توانید این فایل Photoshop PSD را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Social Media Icons آيكون هاي رسانه های اجتماعی Social Media Icons

SAEID بازدید : 85 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

این پک شامل آیکون های PNG و ICO می باشد که موضوع آن ها محصولات شرکت اپل هستند . وسایلی همچون ام پی تری پلیر ، سیستم عامل مک ، گوشی های ایفون و آیپد ، لپتاپ و … جزو محصولات شرکت بزرگ Apple هستند که حتما به اندازه ی کافی با این شرکت آشنایی دارید .

 

Apple Icon Pack مجموعه آيكون هاي محصولات اپل Apple Icon Pack

SAEID بازدید : 81 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

اینبار از سایت بزرگ دانلودها ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل آیکون هایی با فرمت PNG و در سایزهای مختلف می باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه را از دانلودها ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

Flag Icons مجموعه 283 آیکون از پرچم کشورهای دنیا

SAEID بازدید : 86 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۲۵۰ فونت زیبای انگلیسی را با فرمت TTF آماده ی دریافت کرده ایم . فونت ها یکی از مهم ترین ابزارهای طراحی هستند که در زبان فارسی ازآن ها به نام قلم رایانه یاد می شود . قلم رایانه داده‌ای رایانه‌ای است که مجموعه‌ ای از علامت‌ ها، نویسه‌ ها یا نشانه‌ هایی چون دخشه‌ های آرایشی را شامل می‌ شود. یا به طور سنتی به مجموعه حروف‌ هایی که با رابطه‌ های گرافیکی تصویر نوشتاری یک زبان را نشان می‌ دهند. گاه در فارسی به پیروی از انگلیسی (Font) فونت می‌خوانند .

 

Nice English Fonts مجموعه 250 فونت زيباي انگليسي Nice English Fonts

SAEID بازدید : 91 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

60F مجموعه 60 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

SAEID بازدید : 80 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

8Fonts مجموعه 8 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

SAEID بازدید : 98 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

این پک شما بیش از ۷۰۰ فونت زیبا و انگلیسی می باشد که در در فرمت TTF و OTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .

 

Fonts Collection مجموعه فونت هاي انگليسي Big Popular Fonts Collection

SAEID بازدید : 91 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

23 Fonts مجموعه 23 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

SAEID بازدید : 85 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

30 Sleek Minimalist Designs Fonts مجموعه ٣٠ فونت جديد و بسيار زيبا براي طراحي

SAEID بازدید : 69 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

arth Alerts نرم افزاری فوق العاده جالب و کارامد که به شما پدیده های طبیعی که در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهد را گزارش می دهد و میتواند آنها را پیش بینی که و به شما اطلاع دهید که چه زمانی چه حادثه طبیعی رخ خواهد داد. این نرم افزار اطلاعیه های جهانی ، گزارش ها و عکس های ماهواره ای مختلفی را از یک پدیده در زمان وقوع یا قبل از وقوع آن را برای کاربر آماده میکند تا کاربر بتواند از آن حادثه طبیعی رخ داده یا قبل از رخ دادن آن اطلاع داشته باشد. این اطلاعات و گزارشات از منابع مختلف اینترنتی که توسط سازمان های جهانی آب و هوا ، زمین شناسایی ایالات متحده آمریکا و موسسه اسمیتسونیان ارائه می شود به سمع و بصر کاربر می رسد.

 

Earth Alerts پیش بینی حوادث طبیعی و آب و هوا با Earth Alerts 2012.1.16

SAEID بازدید : 78 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

Animated Screensaver Maker یکی از نرم افزارهای کاربردی و بسیار جالب است که به کاربران امکان آن را می دهد تا بتوانند باتوجه به علایق خود یک محافظ صفحه نمایش طراحی نمایند. همچنین این نرم افزار کاربرد بسیار ساده ای دارد و برای استفاده از آن نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت. چند کلیک ساده کافی است تا با ترکیب عکس های خود با افکت های دلخواه ، یک اسکرین سیور زیبا و مناسب با سلیقه خود بسازید. این نرم افزار افکت های زیبایی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید یک اسکرین سیور حرفه ای طراحی نمایید و احساس کمبودی در این زمینه ننمایید.

 

Animated Screensaver Maker ساخت تصاویر متحرک زیبا توسط Animated Screensaver Maker v3.1.2

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
انلود , دانلود نرم افزار موبایل , سایت موبایل , ایرانسل , شرکت مخابرات سیار , نقشه تهران برای موبایل , معرفی گوشی موبایل , هک بلوتوث برای موبایل , دانلود ابزار موبایل , گوشی موبایل , نوکیا سری ۶۰ , نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ , نوکیا سری ۸۰ , سری ۹۰ , تم نوکیا , بازی نوکیا , کد مخفی نوکیا , نوکیا , نرم افزار سونی اریکسون , تم سونی اریکسون , زنگ موبایل , آهنگ سازی موبایل , سیمبیان , پالم , پاکت پی سی , موتورلا , بنکیو زیمنس , سامسونگ , اس ام اس , عکس اس ام اس , تبدیل ۳gp , کلیپ صوتی موبایل , کلیپ تصویری موبایل , بازی جاوا موبایل , بازی ngage , محافظ صفحه نمایش , uiq , mobile , nokia , sony ericsson , samsong , imate , palm , pocket pc , motorola , siemens , sms , 3gp , irancel , amr , ringtone , symbian Nseries , n70 , n73 , n80 , n90 , n91 , n93 , n95 , 6620 , 6260 , 6670 , 6630 , 6600 , 3600 , 3620 , 3650 , 3230 , 3660 , 7610 , 7650 , 6680 , 6681 , 6682 , 5500 , E60 , E61 Siemens SX1 , P800 , P910 , P900 , P910I , K700 , S700 , T630 , K750 , T610 , W800 , W810 , W950 , W900 , W850 , W830 , W710 , W700 , W600 , W550 , W300 , RazR , SLVR , V3 , V3i , V3x , V3c , L6 , L7,ماهواره ,استارست ,اسکای ,استرانگ ,ست ,کامپیوتر ,نرم افزار ,بازی ,موبایل ,نوکیا, سونی اریکسون, سامسونگ, گوشی, ماهواره, دانلود, dvb, جدید, نرم, های, افزار, استارست, progdvb, برنامه, کانال, کد, softcam,رسیور, کردن, فرکانس, آموزش, starsat, tps, برای, کانالهای, باز, gbox, sharing, کارت, key,abc.mihanblog, استرانگ, mct, wincsc, جدید, مولتی, skynet, دیش, استار, آفلاین, کدهای, dcw, نصب, ویژن, فرکانس, از, آپگرید, اینترنت, پچ, نوکیا, ۵۵۰, و, در, پلاگین, با, keys, s2emu, ها, ۲, sky, های, spice, mytheatre, هاتبرد, شبکه, card, سافتکم, ای, فلش, prog, for, سایت, star, جدیدترین,۱۹۰, کارت, اموزش, کد, strong, کانال, فایل, کدهای, لودر, ریسیور, download, به, کردن, ست, ویندوز, ۹۵۰۰, ماهوارهای, skygrabber, humax, موبایل, سوپر, ۴۶۲۰, تنظیم, انواع, ۲۰۰۶, cardsharing, skystar2, tv, ورژن, فیلم, فرکانسهای, sr-x5d, 150, هایتک, کانالهای, ماهوارها, نقشه, srt, multivision, fastsatfinder, view, vplug, سامسونگ, اسکای, platinum, 220,سایت دوستیابی blackmoor.ir , قیمت, ایرانی, رسیور, فایندر, کامل, کاون, viaccess, روش, آخرین, قانونی, skystar, rapidshare, نحوه, software, بهترین, بی, plugin, لیزر, sat, code, hotbird, x5, twinhan, مدار, مکس, kaon, کامپیوتر, dvbdream, آهنگ, جدیدترین, کاون, gboxfriend, سافت, وی, ال, فارسی, آنتن, کم, دی, altdvb, and, bin, upgrade, طریقه, افزارهای, تبدیل, سایت, xp, loder, برای, ۹۹۵, ساخت, v, جهت, keygen, بی, ان, رمز, پخش, پلی, dorcel, قفل,http://abc.mihanblog.com elecard, اخبار, رسیورهای, aes, گوشی, پلاگین, استفاده, لیست, ۴۶۲۰ii, تنظیم, startrack, ترفندهای, canal, channel, معرفی, دیش, dreambox, 1.27, دو, metabox, pdf, ریزی, سونی, nokia, کامپیوتر,abc, ویندوز, اپگرید, باکس, softcam.key, turksat, ورد, سونی, polsat, رایگان, &, پروگرام, visionplus, lnb, کارتی, کرک, php, sms, opensky, polsatauto.exe, خرید,۲۰۰, flash, کارتهای, درباره, آپدیت, عکس, open, saftcam, grabber, اریکسون, ۳/۳۳/۸, crack, چگونه, شرح, مدل, فرمت, دیجیتال, ماهوار,۱/۲۵, فرکانسهای, wincsc.cfg, pid, digiturk, استیشن, box, مادر, استارتراک, مجانی, آپگرید, w6, ترکست, کتاب, ۴۶۱۰ii, سوپرمکس, کنترل, کار, مخفی, تلفن, x5d, theme, راه, دوربین, بازی, ی, ۱۱۰۰, pelatinum, دریافت, تکنوست, showtime, انجمن, یاهو, file, چند, studio, افزاری, را, قانونی, data, ریسیور, اطلاعات, d, ملودی, ماهوارهای, ۲/۷, track, سخت, مرکزی, هند, ۳۵۸, emu, اینترنت, نت, ۱, شده, سگا, mr, فایل, forum, plus, تعمیر, ایکس, ۱۸۰۰, new, manna, lazer, شبکه, تخصصی, تعمیرات, تلویزیون, ساختن, server,سایت خبری = ۴news.ir , افلاین, بازیهای, تنظیمات, ای, الکترونیک, سوپرمکس, همراه, اسکای, power, biss, لیست, تراک, seca, گلدن, اریکسون, استانی, edition, full, 4630, dream, world, 1050, آپدیت, install, z1, اندازی, windows, remote, پرگرام, متاباکس, دریم, gboxplugin, fortecstar, افزارهای, beausat, 4800, vision, to, مشکل, آفلاین, فعال, discovery, sonyericson, ترفندهای, الکترونیکی, ۲/۰/۶, statistic, پکیج, ۱۱۵۰, مدیا, سریال, سیستم, یک, بازی, متابکس,۳, dvbviewer, 560, دی, اهنگ, softcams, in, id, srt4610ii, ii, ترفند, خارجی, بازکردن, scaner, how, sr-x50cu,premiumx,p30fire.ir , nagravision, 60, sr, گوشی, turkey, مهدیان, اروپا, hotbird7, 3gp, zee, ایرانی, patch, ایرج, autoroll, driver, سینمای, pc, هیومکس, موبایل, cwshare.cfg, net, ایران,abc, 4610, 2003, 8000, کرک, کارتهای, ۴/۷۹, نوکیا, میکس, موبایلهای, درایور, ۱۲۰, ۱۲۳۶۰, ۵۵۰d, 7.5, star2, 2100, plug, kworld, stbdownload, my, 3620, all, irdeto, تصویری, farsi, max, alt, 2007, list, استرانگ۴۶۲۰, converter, فروش, آموزشی, طریق, ilsat, sport, تعمیرات, وارد, مورد, viwe, ultra, dvbskystar, ارسال, ما, اتصال, hd, مشاهده, theatre, 8, هواره, master, mtv, ثابت, هندی, animal, بدون, آپگریت, premiere, مولتی, بر, مقاله, بوت, ویژنها, داغ, سکای, nova, k3, کنیم, ۶۶۳۰, ۱۳۰, freextv, آخرین, rar, سی, redlight, version, 1.3, پسورد, ۳۶۸۰, موسیقی, control, w3, premium, october, افزارskynet, روز, زبان, lock, pro, موتور, کابل, genuine, دستی, امولاتور, asp.net, آبگریت, ۳۰۰۰, s, sr-x1050, فارسی, مدارات, زنده, ۱/۲, s2emu1.27, کاناهای, va-fox, گردان, پلاس, veiw, 3200, ریموت, سرور, mytheater, 5600, چیست, ci, password, pour, ورزن, ترک, free, مقامی, ۱۹۰d, adobe, ادیت, هما, sr-x190d, 2.2, حل, x, تغییر, spaice, رسیورهای, بازیگران, -, ۲۰۲, تل, satdw, راهنمای, اخرین, pocket, همه, مدلهای, gold, قطعات, هک, راهنمایی, caller, اسپارک, mobile, دیدن, lazer, کنترل, plugins, folder, ferecance, satkiosk, نسخه, xdream, serial, hivion, ارگ, planet, سافتکم, درایو, satupdater, graber, نسب, messenger, sr-x550d, چگونگی, سوپرلیزر, finder, عکس, ۴۱۲۰, ورلد, forums, خبرهای, a, dline, hivision, روزانه, عربی, tech, ht-9500, titanium, share, اکسز, ریموت, داود, مقایسه, korg, سیگنال, v-plug, sky1, yahoo, video, series, همت, divx, تراک, de, استارست۱۵۰, مختلف, gif, ایران, استار۲, ۳۱۰۰, ok, دار, کانل, update, کانالهای, مانیتور, samsung, بلند, decoder, شماره, unlock, اریکسون, ۱/۵, b, key.bin, 4155, ip, canalsat, jsc, sanyosat, مستر, مشکلات, زیرنویس, phoenix, وب, متاباکس,برنا, cyfra, اهنگهای, ۲۰۰۰, satellite, مرتب, nero, viewer, ریزی, مونتاژ, محتوا, شرینگ, channels, fortec, dvd, 5, vb, اصلی, black, ht, شیرینگ, setup, مجانی, ۷۵۰, گراف, keyloader, t, fsk, loader, 007c00, ابگرید, rom110.bin, سویس, hi-tech, عکسهای,۶۵۰ci, stream, کتابهای, تصویر, کلیپ,برنا, ویژیون, دستی, vbulletin, repair, مدیریت, nokia6280, 900, اپگرید, ترانه, وی, کیبورد, cinema, technisat, مشخصات,۱۵۰d, سرعت, فورتک, رمزهای, mpeg2, may, setting, zip, تله, privatespice, یغمایی, ace, همیشگی, wintv, فایندر, number, 3.33, شدن, s2emu1.26, slipknot, irandvb, scanner, skynet.sys.repair, کامپیوتری, دستگاه, dowload, 3.33.5, 888, ویستا, پریمیر, rai, هاست, سری, art, کامپیوت, جاوا , اسکریپت , سی ام اس, سیستم وبلاگدهی, دانلودستان,فایرفاکس۳, اپرا, عکس, عکس مذهبی , تم مذهبی, بازی آنلاین, چت روم فارسی, چت , چت کردن , دوستیابی, سایت دوستیابی, بنر ,تبادل بنر,آنلاین, دانلود رایگان, افزایش آمار سایت,آمار ۱۰۰۰۰به بالا, سیستم قدرتمند, بالا بردن آمار,شارژ رایگان ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • داروهای گیاهی چاق کننده و عضله ساز
  • فروشگاه بزرگ اينترنتي تك مارك كالا
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • مهره مار هندی شاه کبری
  • تبادل لینک . افزایش بازدید
  • کتابخانه دیجیتالی تخصصی کامپیوتر
  • سایت تخصصی تناسب اندام
  • سی دی های اذری
  • شادی فان | بهترین ها و جدید ترین ها
  • فروشگاه اینترنتی پارس کالا
  • خرید ساکس
  • تبادل لینک سه طرفه | نیاز تو
  • طراحی سایت
  • خرید vpn
  • فروشگاه
  • دانلود کشتی کج
  • درج آگهی رایگان
  • وبلاگ شارژ ایرانسل
  • خرید سایت
  • تبادل لینک
  • انجمن دانشجویان برق ایران
  • تبادل لینک
  • تبادل 12
  • تبلیغات اینترنتی
  • خرید vpn
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید وی پی ان
  • خرید ساعت مچی دخترانه
  • .:: ياس دانلود ::.
  • ياس دانلود
  • فروشگاه سنگهای معدني زينتي
  • خرید ساکس
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • بانک اطلاعات برترین کرج
  • بازی استراتژیک
  • فروشگاه هم وطن
  • پايگاه تخصصي يك وب
  • سایت تفریحی سرگرمی فانکت
  • ღعكـســــــدونيღ
  • افزایش بازدیدکننده برای وبلاگ
  • افزایش بازدید 100000000
  • ابزاروب پارسی
  • .::. كشتي كج .::.
  • رنک فوری-سیستم افزایش بازدید رایگان
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبلیغات کلیکی
  • خرید ساعت مردانه
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 232
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 396
  • بازدید ماه : 396
  • بازدید سال : 21,227
  • بازدید کلی : 127,018
  • کدهای اختصاصی